Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, suveren service. Frokosten var upåklagelig, kunne i tillegg bestille ihht meny.
Vi hadde middag på hotellet første kvelden - meget god mat og service.
Resepsjonen var svært behjelpelig.
Senga, dyna og putene var excellent.
Eneste å sette fingeren på var små bad, utfordrende å være 2 samtidig.
Hotellets bar leverer, også mat om du blir sulten en sen kveldstime.

Hotellet ligger i et meget skikkelig strøk - kort vei til Green Park, undergrunnsbanen.

Her kommer vi svært gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, olebue
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Perfekte rom, perfekt frokost og perfekt beliggenhet i London . The Chesterfield Mayfair skuffer aldri .. Vi reiser hvert år til London og benytter aldri andre hotell .
Hotellet ligger i gåavstand til sentrum og parker

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Miss-Solberg
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Et flott og innbydende hotell i en sentral avstand til Oxford street. Rent og med god service. Anbefales! Reiser gjerne tilbake!
Frokosten var god men kunne vært litt mere utvalg på buffeen når det gjaldt pålegg.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Laila E
Anmeldt 5. mars 2018

Fantastisk hotell midt i Mayfair, med gangavstand til Piccadilly. Koselige, litt små rom med ordentlige bad. Store, gode senger. Rent sengetøy av høy kvalitet. Relativt stille for å ligge midt i byen, selv med rom ut mot gaten. Veldig, veldig god service og mat. Frokostbuffeten er noe beskjeden i utvalg, men av særdeles høy kvalitet. Skinken er den beste jeg har smakt. Den varme frokosten har derimot et stort utvalg og er helt top notch, og har (igjen) de beste egg og bacon jeg har smakt.

Vi har vært her 2 ganger nå og ønsker ikke å bo på noe annet hotell i London.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, bodtker
Anmeldt 15. november 2017

Vi har vært en langweekend med jobben i London og bodd på dette ærverdige og koselige hotellet midt i Mayfair. Super god frokost, svært service innstilt personell og flotte rom med deilige senger. Hyggelig miljø i typisk engelsk luksus.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, soraskorp14