Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
HurbUSD 332
Anmeldt 17. april 2018

Dette hotellet ligger veldig sentralt i London og det er kort vei til det meste. Hotellet er hyggelig, har en god atmosfære og gode fasiliteter. Rommet var romslig med et godt bad - og det er rent og pent. Gode muligheter til å regulere temperaturen. God frokost, fine møterom og et lite trimrom (trenger ikke mer siden parkene ligger like utenfor). Hotellet har et godt trådløst nett som er enkelt å koble seg på.

Dato for oppholdet: april 2018
3  Takk, TageP
Eva L, Deputy General Manager på Washington Mayfair Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Dear Tage P,

Thank you for your wonderful review. I am thrilled to read that you truly enjoyed your stay with us. Please know that I will happily share your kind words with the entire team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to The Washington Mayfair Hotel very soon.

Kindest regards,
Eva L

Anmeldt 27. januar 2018

Vi pleier altid å bo i Mayfair og har bodd på forskjellige hoteller i området. Washington er det hotellet som gir best verdi for pengene. Bra senger og bra rom . De som jobber i resepsjonen er ikke oppdatert alle sammen åp innsjekk tar alt for lang tid.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Tomm Walter L
Eva L, Manager på Washington Mayfair Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

Dear Kvitfjell,

Thank you for taking the time to write and let us know about your recent experience at The Washington-Mayfair Hotel. I am delighted to hear that you truly enjoyed your visit, from the "comfy" beds to the preferred excellent value hotel. in Mayfair. Your kind words of appreciation have been shared with the entire team who were delighted to have you stay with us and aslo with Front of House Manager to address the check in . In the meantime, we look forward to welcoming you back to The Washington-Mayfair in the not too distant future.

Kindest regards,
Eva L
Deputy General Manager

Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Trivelig hotell med sentral beliggenhet, undergrunnsbanen innen 3-4 minutter gangavstand og 10 min å gå til Regent street ene veien og 10 min til Hyde park andre veien. Til London standard så må jeg si dette hotellet var bra, rene forholdsvis moderne rom, god seng, hyggelig og behjelpelig personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Trond B
AnnetteStaunton, General Manager på Washington Mayfair Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Dear Trond B,

Thank you for sharing your wonderful review with us. we are very pleased to read you had a great time in London and that you enjoyed all aspect of your stay. Again, thank you for your kind compliments and recommendations. I hope you will not take too long for us to welcome you back again.

Kind regards,

Annette S

Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Rent og relativt ny oppussede rom. God service i resepsjonen. Frokosten var helt OK med egg, bacon samt frukt. Dårlig juice. Roomservice har begrenset utvalg og har dårlig åpningstid. Måtte bestille fra en ekstern restaurant for å få litt natt mat etter konsert i O2. Uansett, bra beliggenhet og god ventilasjon på rommet. Kunne godt bodd her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, eskila2017
Anmeldt 25. april 2017

På etterlengtet kjærestetur og med store forventninger på hotel ble det dessverre mageplask. Vi hadde bestilt superior room med king size bed og det var dessverre ikke mye superior over dette. Forferdelige små og dårlige rom. slitt, møkkete og meget lytt. Speil var hold sammen med teip og dørene på alle rom slammet og lagde høy lyd så fort noe gikk in eller ut av rommet sitt i samme etasje.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Anders N