5 personer ser på dette hotellet
Vio.com
HurbUSD 165
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Hadde fine dager i London med 2 barn. Plassering av hotellet passer godt for familier. Kort vei til Hyde Park med alt det den kan by på og kort vei til t banen. Fikk et fint og stort rom med plass for 1 voksen og 2 barn. Vi reiste med en annen familie og de fikk rom rett over gangen. God service av hotellet! Frokost hadde et greit utvalg for stor og liten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Brita F
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Nå er jeg her for 2. Gang og jeg liker hotellet mer og mer. Elsker beliggenheten, rommene, sengene, badet, personalet i resepsjonen og egentlig frokosten og...eneste minuset der er den oppdelte frokosten, der kun en del av frokosten er inkludert....fortsatt en tullete regel

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 543ninab
Blakemore_10, General Manager på Blakemore Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Dear Nina,

Thank you for the five star and 10/10 review at Blakemore Hyde Park.
Good you enjoyed your time with us and you found our rooms large and clean.
Appreciate your feedback on our staff, I will thank them all the of their good service. Next time you visit might I recommend you dine in our Terrace restaurant.
We look forward to welcoming you again soon.

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her 5 netter. Helt greit rom. Ryddet og rengjort hver dag. Kontinental frokost inkludert i prisen, ble møtt av en veldig hyggelig dame hver morgen. Hotellet ligger i et rolig strøk men veldig greit å komme seg rundt takket være undergrunnsbane i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, johnnyb278

Dear Johnny,

Thank you for taking the time to write a review.

I am pleased you enjoyed staying with us. I will mention to the staff you appreciated their good service. Thank you and we look forward to seeing you soon.

Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Et koselig, rent og pent hotell i rolig strøk av Bayswater. Hyggelige folk på hotellet. Grei frokost. Spiste lunsj ved ankomst, en god Cæsar-salat. Bor gjerne her igjen. Ca 5-7 minutter å gå til Bayswater stasjon eller Queensway.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, tveier
Blakemore_10, General Manager på Blakemore Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2017

Dear Thore,

Thank you for taking the time to complete your review here at the Blakemore Hyde Park. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback on your lunch in our Terrace restaurant. We hope to see you in London soon.

Anmeldt 23. mai 2017

Veldigt bra hotell i sin prisklasse,god mat ,super betjening,de var hjelpsomme samme hva du bad om,ordnet taxi til og fra Heathrow,til og fra hvor du enn ville i London,ordnet billetter til alle attraksjoner du ville besøke,helt hærligt.Alt var rent og pent,og nær til Hyde park,stille og roligt område.Jeg besøker gjerne dette hotellet igjen

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KateL1626
Blakemore_10, General Manager på Blakemore Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2017

Dear Kate,

Thank you for your kind review.

I'm glad you liked the hotel's location, enjoyed our modern room/facilities and the entire team looked after you. We look to welcoming you soon.