Jørgen B
  • Priceline
6.4 km fra Royal Eagle Hotel
Se flere hoteller i London
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Ikke noe spesielt å si om dette hotellet. Grei overnatting for oss som ikke planlegger å være så mye på hotellet. Det reklameres med flerspråklig personale. Det er riktig, men litt spesielt at flesteparten ikke snakket eller forsto engelsk. Resepsjonspersonalet snakket engelsk så godt de kunne......., får jeg vel si.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Steinar P
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt ved Piccadilly. Ideelt for reisende som kommer fra Heathrow airport.
Sinnsykt trange rom. Man får knapt nok plass til bagasjen i tillegg til seg selv.
Lite serviceinnstilt personale ved innsjekk, men dette ble bedre da jeg sa hva jeg mente om den slette serviceinnstillingen blant personalet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, frodet192
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Syns prisen på dette hotellet er for høy med tanke på hvor "helt greit" det er. Ligger nærme butikker og metro. Kjempehardt seng, og dusjen var så kalkbelagt at dusjhodet så og si var tett.. ingen aircondition og veldig varmt

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, andymar22
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fint når man først kommer inn, men man merker fort at alt er lite når man går inn i heisen, rommene er ganske så små, også når vi var der hadde de ikke wifi😐 men selvet stedet var bra plassert😊

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Nikanya S
Anmeldt 31. oktober 2016

Vi skulle egentlig bo på Hyde Park Hotel, som er Royal Eagles søsterhotell, men da vi ankom før innsjekk ble vi spurt om å bytte til Royal Eagle som hadde et ledig rom med en gang. De ansatte var veldig vennlige og serviceinnstilte.
Selv om rommene er små fungerer de fint for dem som er på utkikk etter et rom til en billig penge, og som ikke skal oppholde seg så mye på rommet.
Frokosten er enkel, men man blir mett.
Beliggenheten er super, og ligger nære Hyde Park. Det er under 5 minutter å gå til nærmeste undergrunnstasjon "Paddington", noe som gjør at det er enkelt å komme ser rundt i hele London. Alt i alt, et perfekt hotell for dem som reiser på budsjett.

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner