• Svømmebasseng
  • Svømmebasseng
Novotel London Greenwich(London)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
The Principal London(London)
Principal Hotels
  • Restaurant
Point A Hotel, London Paddington(London)(Mye for pengene!)
Priceline
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Dette hotellet ligger bra i forhold til offentlig transport. Og bør være et bra alternativ. Men dette hotellet framstår som svært skittent og uhygienisk. Enkelte områder på rommet har neppe blitt vasket siden hotelldriften startet. Det var lag på lag med skitt og støv.

Opphold: januar 2017, reiste alene
Takk, Reiseglad11112
Anmeldt 28. juli 2016

Sentralt og billig. Bra renhold. Rommet var stort nok. Minus for dobbeltdyner på familierommet. Treg heis, som vi også opplevde at stoppet. Service var bare passelig bra, tilbudet i resepsjonen var begrenset. Resepsjonsbaren var skikkelig dårlig, men det er nok av slike muligheter i området. WiFi tregt og ustabilt.

Opphold: juli 2016
Takk, Terje a
Anmeldt 15. juni 2016 via mobile enheter

Hvis det er greit for deg å bo på virkelig små rom(snakker da om studenthybel rom), ha et vindu som gir absolutt ingen lydisolasjon ut for den trafikkerte gaten( lå med ørepropper) og sur betjening. Verdens enkleste heis!!

Beliggenheten er fantastisk, det var rent, badet var fint nok og sengen god å sove i

Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, Elisabeth R
Anmeldt 22. mai 2016

Hotellrommet var kjempelite, og "dobbeltsengen" var en 120 seng, så ganske liten for to personer. Fikk akkurat plass til en koffert på gulvet ved siden av sengen, mens den andre rett og slett måtte stå lukket klemt i mellom de få cm mellom sengen og garderobeskapet (ikke at dette var et stort problem). Badet, likt som rommet, var også veldig lite, men veldig funksjonabelt, og var ikke noe problem. Rengjøring var også bra. Minus med hotellet var servicen. Vi fikk et rom uten fungerende air conditioning, og det ble derfor kjempevarmt på rommet, siden det var temperaturer på nærmere 25 grader mens vi var i London. Resulterte i at vi måtte ha vinduet åpent 24/7, og det var mye bråk fra veien utenfor. Utrolig lite behjelpelig ansatte. Beliggenheten til hotellet var bra. Ca fem minutters gange fra undergrunnen (Gloucester road), og derfor lettvint å komme seg rundt. Annet minus: gratis wifi var kun i resepsjonen, og var ikke spesielt bra. Resulterte i null bruk av Internett under vårt opphold.

Romtips: Kun heis opp til fjerde etasje
  • Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Kristin S
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 8. mars 2016 via mobile enheter

Bodde her i 2 netter og var ganske imponert. Innsjekkingen var rask og ser ut som et fint hotell fra resepsjonsområdet. Hotellet har hatt en oppussing nylig ser det ut som. I korridoren var det et helt nytt teppe.
Rommet var fint, men lite, men var greit for et par dager. Hadde lagringsplass for klær, en TV og eget bad. Sengen var svært komfortabel, og rommet hadde sitt eget varmeanlegg som var helt perfekt. Vi hadde et rom på baksiden av hotellet så ingen trafikkstøy. Badet var helt nytt, men ikke gjort til den beste standard, men fortsatt bra for prisen vi betalte. Den eneste ulempen var fuktig/tapp slags lukt på badet men hvis du lukket døren var det greit.

3  Takk, vicki1707
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original