Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Agoda.com
Trip.comUSD 124
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Et fint hotell i sentrum av London !
Koselig rom med aircondition,kjøleskap og minisafe!
Hyggelig betjening og god service!
Prisen var heller ikkje så verst på tross av sein bestilling!
Vi bodde her i to dager og kom enkelt rundt til det vi skulle besøke.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, AnneMarieS602
AflalJ2, Manager på Park International Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære gjest,

Takk for at du bodde hos oss. Jeg er glad du likte oppholdet ditt og jeg ser frem til å ønske deg velkommen tilbake.

Aflal-Operations Manager

Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

WOW for en suite vi hadde på dette hotellet .Vi bodde på Chairman's suite og vi følte oss som dronning og prinsesse på tur .Stort flott rom med stort flott bad.Kjøleskap,vannkoker og presskanne i tillegg til kaffi ,teposer og porsjon pakker med kakao.Flott garderobe med strykejern ,strykebrettet og føne .Første kvelden åt vi Fish & chips på hotellet og den var kjempegod.Første morgenen tok vi frokosten i spisesalen og det var ok men dei neste 3 dagene fekk vi servert frokosten på rommet og det var toppers .Selvom det kosta litt var det verdt kvar ei krone .Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Tove E
Aflal J, Manager på Park International Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2017

Kjære gjest,

Takk for din nydelige anmeldelse!

Jeg er glad for at laget kunne få deg til å føle deg som royalty.

Takk for at du bor hos oss og vær så snill og besøk oss igjen når du er i London.

Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Bra hotell, fint rom og bra rengjøring.
Var hjelpsom og hyggelig betjening.
Tilbydde seg å oppbevare bagasjen ved utsjekk da vi hadde fly som gikk sent på kvelden.
Bra plassering for å utforske denne delen av London.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Øystein P
Aflal J, Manager på Park International Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2017

Kjære gjest,

Takk for at du deler din anmeldelse av The Park International Hotel.

Jeg er glad for at du hadde en hyggelig opplevelse med oss, og jeg håper å ønske deg velkommen snart igjen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 5. desember 2016

2 min fra nærmeste T- bane. 12 pund med taxi fra Victoria. Hyggelig mottagelse. Hadde bestilt oppgradert rom. Fikk rom 124. Nær umulig å finne bak mange umerkede dører. Vi fant det. Elendig. 15 celsius og defekt varmesystem. Rommet slitt og hån mot gjester å selge dette som junior "svitte". Fjernt fra alle hotellets bilder av denne romklasse. Nytt rom. 123. Som forventet. Svært bra. Mot hovedgate , men bra støyskjermet. Flott frokost.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Lars162
Aflal J, Manager på Park International Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2016

Kjære Lars162,

Takk for å legge ut anmeldelse på Trip Advisor.

Vennligst godta mine unnskyldninger som det første rommet var ikke opp til forventningene. Jeg er glad for at du hadde et behagelig opphold i andre rom.

Takk igjen for å bo hos oss.

Jeg ser frem til å ønske deg velkommen i nær fremtid.

Anmeldt 6. mai 2016

Vi bodde her i to døgn. Bestilte standard dobbeltrom gjennom hotels.com, men da vi kom frem til hotellet fikk vi beskjed om at vi var blitt oppgradert til et større og nyere rom, noe vi selvfølgelig ble veldig fornøyd med. Hyggelig og behjelpelig betjening. Rommet var vi veldig positivt overrasket over. Det var god plass med stor seng, skrivebord, sofa, tv og klesskap. God komfort på sengen. Stor plass på badet også, med god trykk i dusjen. Småkjølig på rommet. Vi fikk et rom under bakkenivå, hvor vi hadde utsikt ut mot en murvegg med en trapp som gikk opp til gaten. En del støy fra trafikk og forbipasserende. Jevnt over fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, KateKath
Aflal J, Manager på Park International Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2018

Dear Guest,

Thank you for staying with us at the Park International Hotel.

kind regards,

Front Office Team