Anmeldt 17. januar 2018

Veldig bra hotell sentralt i Covent Garden, gåavstand til restauranter, barer og nattklubber. Meget bra frokost. Store og flotte rom, noe lytt men det må påregnes i eldre hoteller i London. Kan absolutt anbefales for både par og familier.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 349RolfD
lonwaguest, General Manager på The Waldorf Hilton London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Dear 349RolfD,

Thank your your review and rating. I am pleased you enjoyed your recent stay and that you would recommend us to families.

We look forward to welcoming you back in 2018.

Kind regards,

Guy Hilton
General Manager

Anmeldt 14. desember 2016

Personal fra hotellet "stormer inn" på rommet uanmeldt, mens min kone sitter naken i badekaret, uten som mye som en forklaring eller unnskyldning. Brannalarm går på hotellet midt 02 på natten hvor alle gjestene blir evakuert på gaten i badekåper og undertøy. ingen forklaring eller unnskyldning fra personalet. Føler personalet at gjestene er i veien for de ?

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, tomarildb2016
Anmeldt 28. september 2015

Hadde store forventninger til dette hotellet. Gammelt og anerikt og skulle være noe av det beste i London. Selv med oppgradert rom ble dette en skuffelse. Hotellet er nå en turist maskin uten stil og klasse. Det hjelper lite at det spilles harpe under aftenoon the om ikke alt annet fungerer. Vårt rom ble ikke vasket og ryddet, matrester fra frokost og room service ble stående på gangen fra morgen til kveld. Dårlig rengjøring generellt. Nøkkelkort sluttet å fungere.Ingen frokost menyer de siste dagene for room service, aircondition fungerte ikke... ingen god service fra Concierge service og dyrt. Om man kun skal ha beliggenhet som er veldig bra, velg dette hotellet, om ikke velg et annet! Du får mye mer for pengene på et annet hotell desverre...

Romtips: Et annet hotell er bedre
Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Lillis666
Georgina B, Manager på The Waldorf Hilton London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2015

Dear Lillis666,

We are so sorry to read your recent stay did not meet your expectations. Your comments have been shared with the departmental managers concerned. If you wish to discuss the points raised please email LONWA_GUESTRELATIONS@HILTON.COM.

Yours sincerely,

Georgina
on behalf of The Waldorf Hilton

Anmeldt 27. juli 2015

Flott beliggenhet. Litt slitent interiør, men fin gammel stil. God service. Godt renhold på rom. Vi satte stor pris på å ha et rom som ikke vendte ut mot gaten. Rolig med lite støy (bortsett fra musikk fra et bryllup som ble arrangert, men dette stoppet ved midnatt).

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Trond Inge O
Ferooz Y, Guest Relations Manager på The Waldorf Hilton London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2015

Dear Traveller,

Thank you so much for taking the time to write a review regarding your recent stay at The Waldorf Hilton.

We are so glad that you took advantage of the Hotel’s enviable location and that you managed to see some of London’s main Tourist Attractions. Furthermore it is lovely to hear that you were pleased with your room.

We look forward to welcoming you back to The Waldorf Hilton.

Kind Regards,
Ferooz Y
Guest Relations Manager

Anmeldt 1. juni 2015

Et hotell med god beliggenhet i hjertet av London. Vi fikk god service under hele oppholdet,men rommet vi fikk var så lite og trang og det var en stor skuffelse. Badet like så. Man måtte dusje oppi badekaret, og det rant vann på gulvet hver gang vi dusjet. Må si at til å være et 5-stjerners hotell, ble dette en stor skuffelse. Var som å bo i en skoeske.Etter vi kom hjem fra byturen på lørdag, sto døren vår åpen. Den hadde ikke smekket igjen etter at rengjøringspersnalet hadde vært der! Var heller ikke gratis inernett på rommet, og det som var i resepsjonen var veldig tregt. Kommer nok ikke til å sjekke inn på det hotellet igjen.

Romtips: IKKE få rom 710
Dato for oppholdet: mai 2015