4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
HurbUSD 264
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Greit hotell med superb beliggenhet i Marylebone. Et herlig strøk med mange sjarmerende restauranter og puber, samt gangavstand til indre London. Nærmeste undergrunn er Bond, bare 100 meter unna. Ta gjerne et glass vin i St.Christophers place.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, arvesan
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi var i påsken i London og ønsket et hotell nært Oxford street og tok sjansen på The Mandeville Hotel. Vi angret ikke :-) beliggenheten er perfekt, mange spisesteder like ved hotellet og kort vei til butikker rundt hotellet og på Oxford street. Bond Metrostasjon er nært når man trenger å reise rundt i London. Alt av betjening, fra innsjekking, dørvakter, frokostpersonale og renholdere er hyggelige og hilser når man møtes. Rommet vi hadde var av grei størrelse, veldig stort bad, og senga var veldig god. Vi fikk en overraskende og velsmakende overraskelse på rommet, samt en rabattkupong til hotellets restaurant (som også kan anbefales). Alt i alt, vi hadde et veldig flott opphold, og vil anbefale hotellet til andre. Vi kommer tilbake hit :-)

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 531perh
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Koselig hotell nær Oxford street og Bond street Underground.
Små rom som i så mange sentrumshotell i London, men rent og pent og bra design. Utrolig hyggelig og hjelpsomt personell. Det er nok av hyggelige frokoststeder i området så dropp den dyre hotellfrokosten. Kan spesielt anbefale The Ivy Cafe rett rundt hjørnet. Noen av oss hadde pannekaker. De var en hit hos den yngre garde. De sunne av oss hadde gresk yougurt med bær, også den superb. Vi prøvde også klassikere som egg benedict og ham and egg omelett. Nydelig!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, hermans1
Anmeldt 31. juli 2017

Flott beliggenhet, fint rom, hyggelig betjening, god service og atmosfære på hotellet. Frokosten er dyr og kan forbedres, større utvalg av kjøttpålegg, ost og grønsaker hadde vært en fordel. Bjørg fra Bergen

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Bjørg K
Anmeldt 31. mai 2017

Kjempe høffelig og behjelpelig personale. Greie rom med god plass. Veldig god beliggenhet. Har hatt ett kjempefint opphold på hotellet. Vil anbefale det videre og kam fort finne på å booke det samme neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, linnani