“Kort vei til tube”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 12 sider til!
Commodore Hotel
Nr. 891 av 1 072 hoteller i London
Anmeldt 5 august 2016

Når du er på reise i London er min erfaring at plassering på hotellet kontra nærmeste undergrunnstasjon er avgjørende. Dette hotellet ligger ved Hyde Park men ca 2-300 meter unna nærmeste stasjon hvilket betyr MYE. Hotellet var ok men små rom og noe slitt. I og med at vi ikke tilbragte mer tid på hotellet enn vi måtte var det ok, men tror nok at det finnes bedre og rimeligere hotell i nærheten.

Romtips: Vi hadde rom i 7 etg, men heisen går bare til 6 etg. Kjedelig med kofferter etc.
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Roy B
Shahn A, General Manager på Commodore Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 august 2016

Dear Roy B,

Thank you very much for taking the time to share your review with us. So glad you had an enjoyable time at Commodore Hotel. We very much appreciate the feedback and we hope to see you again soon.

On a different note -: Contacting the Hotel direct could work out cheaper on your future bookings.

Thank you

Kind Regards,

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Commodore Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 8 juni 2016 via mobile enheter

Bodde her i tre dager. Hadde med en baby. Ba om reiseseng til han. Når vi fikk det var det ingen madrass til han. Fikk til slutt en ekstra dyne.
Når vi var her var det over 30 grader. AC fungerte ikke.. Og det vi fikk var en liten vifte. Rommet hadde rom ut på "bakgården" som ble en meltedige. Aldri hatt det så varmt og klamt på ett hotellrom før. Ikke enkelt for oss å sove og enda verre med babyen.
Eneste lyspunktet var en hjelpsom portier, som hjalp oss så godt han kunne. Var tydeligvis ikke fra London å slet med å gi oss veibeskrivelse til Emirates stadium.
Neste gang jeg er i London, ser jeg etter ett annet hotell.

Opphold: juni 2016, reiste med familie
1  Takk, Et TripAdvisor-medlem
Shahn A, General Manager på Commodore Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 juni 2016

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to give your feedback. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you have experienced during your visit to Commodore Hotel.

I am not sure if your review refers to not finding linen or mattress? We certainly provide the mattress but not the linen. The reasons behind not providing linen for baby-cots, is mainly due to factors relating to allergies and SIDS. Sorry that your Booking-Agent has not informed you about our Baby-cot policy in-advance.

As for the AC, unfortunately we had an AC-Tower that stopped working due to rain-water-damage. This has affected only about 6 Rooms out of our 82 Rooms. We already have booked an AC-Technician to have it fixed soon. Surely our Front Desk staff would have moved you to a another Room had this been brought to our attention during your stay.

Once again I do apologize for any inconvenience caused and I hope I will have an opportunity to restore your faith in Commodore Hotel in the future.

Kind Regards,

Anmeldt 19 november 2015 via mobile enheter

Bodde på Commodore Hotel i London under en storby weekend for noen år siden. Pen fasade, ligger i et rolig område som ligger sentralt i Bayswater område bak Hyde park like ved Lancaster Gate (metro). Rommene hadde balkong men var noe små og hadde dårlig utsikt.

Opphold: januar 2015, reiste med venner
Takk, Knut-Arne K
Shahn A, Manager på Commodore Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 november 2015

Dear Knut-Arne K,

Kind regards,

Anmeldt 28 september 2015 via mobile enheter

Vi kom sent torsdag kveld og fikk utdelt rom 54. Dette rommet måtte forklares, siden det var trapper opp og ned dit. Med tunge og store kofferter var det vanskelig å komme seg dit. Rommet var forferdelig! Bittelite, slitt, ingen TV, luktet vondt, liten dusj. Vi klagde og de ordnet et fint rom til oss dagen etter. Et lite minus var at AC ikke virket, men vi hadde vinduet åpent.

Rommet var stille og rolig. Hotellet ligger sentralt og de ansatte er meget hjelpsomme.

Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Kjersti Helgeru... B
Anmeldt 14 juni 2015

Helt greit hotell i rolige omgivelser på oversiden av Hyde Park. Vi hadde rom rett ved ventillasjonsviftene som gikk hele tiden, så vi opplevde mye støy fra disse. Ellers OK rom med lite bad. Brannalarmen gikk midt på natten (3-4-tiden), men vi fikk ingen beklagelse fra betjeningen. Utover det var betjeningen ellers svært behjelpelige med å ringe rundt for oss og å gi oss veibeskrivelser osv.
Frokosten var som forventet på et storbyhotell, under middels, men funker greit. Første kvelden vi kom bestilte vi roomservice, som var noe stusselig mikro-oppvarmet smørje.
Heisen er veldig trang, så hold inn magen.

Romtips: Be om rom langt unna ventillasjonsviftene.
  • Opphold: oktober 2014, reiste som et par
Takk, LarsIngarogKaroline
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse London hotellene
Notting Hill
Lancaster Gate Hotel
Nr. 452 av 1 072 i London
2 166 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Commodore Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Commodore Hotel

Adresse: 50 Lancaster Gate | Hyde Park, London W2 3NA, England
Beliggenhet: Storbritannia > England > London
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice
Hotellstil:
Nr.403 luksushotell i London
Prisnivå: kr 843 - kr 1 857 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Commodore Hotel 4*
Antall rom: 88
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Commodore Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Commodore Hotel London

Er dette din oppføring på TripAdvisor?