Joey4077
Anmeldelse av St Giles London Hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 22. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
alahjikamara, Guest Relations ManagerSt Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. des. 2018

kr 769
4.4 km fra St Giles London Hotel
Se flere hoteller i London
Anmeldt 6. november 2018

Dette hotellet ligger neste i Oxford street, god og stor frokost sal. Lett og få oppgradert hotellrommet ved ankomst. Betjeningen er hyggelige og proff i og hjelpe gjesten med taxi og transport både til og fra flyplass eller inn til andre deler i London sentrum. Helt greit hotell

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Sverre S
Sandra F, Manager på St Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Dear Sverre S

Thanks for your lovely comments.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and hope to be at your service again very soon.

Kind regards

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Slitt, kronisk kloakklukt på badet... Overmøblert, lite rom. Senga ble redd opp til en person hver dag selv om rommet var booket for to og vi ga beskjed gjentatte ganger. Ok varmmat til frokost, men svært lite annet å velge av... Heisene virket ikke hele tiden eller optimalt, og det var raskere å gå trappene, selv 5.etg... Super beliggenhet, hyggelig betjening som sliter med å holde følge med det som blir lovet kundene da hotellet faktisk ikke leverer det som er livet på nett. Her må ledelsen kalle en spade for en spade. Bra beliggenhet og hyggelige ansatte, men det er det flere steder... Dette ble bare for dårlig til den prisen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 119ninah
Sandra F, Guest Relations Manager på St Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Nina,

Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fant beliggenheten til hotellet vårt ideelt for ditt besøk. Vi sender dine andre kommentarer til ledelsen i et forsøk på å forbedre hvor mulig, og vi håper å få sjansen til å ønske deg velkommen igjen i fremtiden! Hvis du bestemmer deg for å bli hos oss, kan du gjerne benytte vår kampanjekode TRIP5 når du bestiller online via vår nettside for å få ekstra besparelser på våre beste tilgjengelige priser.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell. Kort vei til shopping, musikaler og mange severdigheter. Kunne gå til det meste uten å bruke hele dagen. God service, men rommet kunne godt vært litt større. Mange koselige plasser å spise frokost i nærheten, prøvde ikke hotellets.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, livhage
Sandra F, Guest Relations Manager på St Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Livage,

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i London. Det er positivt. Betjeningen, concierge, innsjekk, restaurant og bar var alle hyggelige og ga god service. Det er positivt. Dessverre er det mye som trekker ned. Alt for få heiser som førte til ventetider på mange minutter, ikke tilpasset antall gjester de kan ha. Middels frokost med dårlig utvalg av pålegg. Trange ganger som ved masseevakueringer ved brann ikke føles trygt. Her blir det kø med ganger fulle av røyk og skremte gjester. Flere steder i hotellet kunne det trengs en oppussing.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, niljost
Sandra F, Guest Relations Manager på St Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Kjære Niljost,

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Mye for pengene. Hotel med Ok standard veldig sentralt i London - 100 m fra Tottenham Court Road T banestasjon. Frokost virket litt kaotisk, men vi spiste heller på en fransk kafe 20 meter fra hotellet -Pomme de Pain- kan anbefales. Rommene på st giles er små, men ikke mindre enn andre hotellrom i byen. Litt slitne. Mangler kjøleskap, men har safe, føner og vannkoker. Te og kaffe fylles på daglig. Vi kunne også bruke svømmehall og treningsanlegg i samme bygning til en billig penge. Har vært her før og kommer til å booke hoteller igjen pga at man får et Ok rom sentralt for en billig penge.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, tberg4
Sandra F, Guest Relations Manager på St Giles London Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Kjære tberg4