Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
ZenHotels.com
HurbUSD 104
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Stort og rent rom med gode senger! Fantastisk beliggenhet, det er bare 3 minutter gåavstand fra T-bane stasjonen Glouchester road. Ligger i et fint og rolig område i London. Enkelt å komme seg rundt omkring. Rommet var slitt og hadde trengt en renovering men forutenom dette var vi fornøyde.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Markur1991
Jean Claude M, Manager på Holiday Inn London Kensington Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Thank you for taking the time to review our Hotel, we do hope you will visit us again soon.

Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, nær t-bane (Piccadilly line) og buss. Rommene er helt greie, men begynner å bli litt slitte. Men de var rene.
Ok frokost, både engelsk og internasjonalt pålegg.
Hotellet har en pub som også er godt besøkt av de som bor i nabolaget.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, torelo68
Jean Claude M, Manager på Holiday Inn London Kensington Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2018

Thank you for your review, and for taking the time to give us your feedback.

Anmeldt 25. februar 2018

Bodde her februar 2018. Vi ble møtt av en hyggelig dame i resepsjonen som dessverre ikke hadde noen rom ledige. Vi kom ca klokka 11.30 så det var jo greit. Vi ventet en liten stund, men ingen rom var ledige, men idet vi skulle levere bagasjen for oppbevaring kom edn samme damen bort til oss og sa hun hadde ordnet et rom til oss. Det var god service. Rommet var fint med flott utsikt. Et tips er å be om rom høyt oppe - flott utsikt! Rommet var rent og fint, og frokosten var god. Hotellet ligger også kun ett minutts gange fra undergrunnen. Så ikke mye å klage på her. :)

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, TIH-Sarpsborg
Jean Claude M, Manager på Holiday Inn London Kensington Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Thank you for taking the time to review our Hotel.

We hope to welcome you back very soon.

Anmeldt 26. oktober 2017

Kort avstand til stasjonen på Gloucester road med Picadilly line direkte til Heathrow. Veldig bra frokost bortsett fra dårlig kaffe. God kaffe har de imidlertid via utsalget av starbuckskaffe ved resepsjonen.

Det negative var at vi hadde bestilt twin-room med innsjekk ca 23.00. Da vi kom var det ikke flere rom igjen av denne romtypen. Dobbeltrommet som vi fikk var litt slitt. Nedturen var imidlertid dobbeltseng med felles dyne når vi har bestilt separate senger for meg og min sønn. Dette er dårlig planlegging av hotellet!

Hotellet er et fint utgangspunkt for en helg i London! Bestill frokost på hotellet!

Dato for oppholdet: oktober 2017
3  Takk, HVH007
Jean Claude M, Manager på Holiday Inn London Kensington Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2017

Thank you for taking the time to review our Hotel. We do appreciate your feedback and we will most certainly look into those issues you have raised.

Thank you and kind regards

Anmeldt 19. juni 2017

Ok dobbeltrom i 11.etg. med flott utsikt sydover. Bra aircondition som var god å ha når det var 30 grader C. utenfor. Ca. 200 m til nærmeste T-bane med både Circle Line og District line. Bra utvalg av restauranter og puber i umiddelbar nærhet.
Rent og pent rom til en overkommelig pris. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Trond R
Jean Claude M, Manager på Holiday Inn London Kensington Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2017

Thank you for your review. We are so glad you will visit us again.