Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Svært vennlig, god mat, alltid rask med hjelp, rask med renhold og klargjøring av rommet, påfyll av sjampo, såpe, drikkevann hele tiden. Vannkoker, med te eller kaffe, cookies, sjokolade, gratis internett telefon, mikrobølgeovn, safe med den kode du ønsker. Rolig område, 5 min å gå til undergrunnsbane eller buss. En misforståelse, jeg gjorde ble rettet, uten noen diskusjon.
Kommer veldig gjerne tilbake.

Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, trondreinum
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Dear trondreinum,

Thank you for sharing your 5 star review of your recent stay with us at Park Grand Kensington.

I am delighted that our our fantastic location, well appointed rooms and the friendliness of the team was a highlight to you.

We hope to see you again very soon.

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet vi valgte for vår første Londontur, viste seg å passe oss perfekt. Her ble vi mottatt med smil og god service fra inngangen. Etter noen minutter på rommet ble vi oppringt for å høre om vi var fornøyd. Vi mente ikke å klage, men fikk fort et nytt rom noen etasjer høyere opp da jeg uttrykte litt usikkerhet!
Alle dagene har rommet vært rent og pent. Frokosten smakte godt - og paraply fulgte med da det var meldt litt regn. Fint med egen safe, mikroovn og alltid anl til å ordne kaffe/te på rommet!
Event misforståelse vedr. bestilling på nett, ble gjort til vår fordel.
Vi har funnet vårt hotell i London og anbefaler det på det varmeste!

Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, Arnhild R

Dear Arnhild R,

I am delighted that you highlight our well appointed rooms and the friendliness of the team.

We hope to see you again very soon.

Anmeldt 7. mars 2017

Dersom du tar tuben fra Heathrow (Piccadilly Line) er dette hotellet fint plassert da det ligger bare 200 meter fra Earl's Court Station som er et av stoppene på turen inn. Hotellet er innbydende, rent og pent og rommene er veldig bra etter London standard. Personalet er meget behjelpelige (fikk sjekke inn tidligere enn oppgitt) og oppbevaring av bagasje er heller ikke noe problem. Gode senger, air condition, nyoppusede bad med stor dusj og ellers alt du måtte behøve for et komfortabelt opphold. Du får veldig mye for pengene sammenlignet med andre hoteller nærmere sentrum. Det tar ca.15 minutter fra du går fra hotellet til du står på Piccadilly Cirkus. Anbefales!

• Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Sven Inge A
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2017

Dear Sven Inge A,
I am delighted that you highlight our fantastic location & the friendliness of the team! We look forward to your return to London.
Front Office Manager

Anmeldt 11. mai 2014

Små rom. Renholdet var bra og betjening hjelpsomme. Mange restauranter i området. Kort vei til undergrunn og Picadillyline som blant annet går direkte til Emirates/Covent Garden/Picadilly Circus. Kort vei til Heathrow enten man velger tog eller drosje.

Opphold: mai 2014
Takk, Stein1963
Deepak P, Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2014

Dear Guest,

Thank you very much for your valuable feedback.

We are pleased to read your review and happy to know that you enjoyed your stay at the Park Grand London Kensington.

Once again, thank you for your valuable feedback for the customer service & we will be sharing your feedback with the entire team.

Please let me know whenever you decide to visit London next time in the near future in order to ensure that your stay is comfortable & satisfactory in all respects.

We will be eagerly looking forward to welcome you soon in the near future.

Warm Regards
Deepak Panicker
House Manager
Park Grand London Kensington.

Anmeldt 29. mai 2013

Vi besøkte hotellet en langhelg våren 2012. Hotellet ligger sentralt i Kensington med kort avstand til t-bane og buss. Hotellet var lite, men fint. Det holdt høy standard og hadde god mat. Rommene hadde normal størrelse for par. Badet var fint og stort.
Hotellet var rent og ryddig, og betjeningen var hyggelig.
Prisen var overkommelig for de fleste.

• Opphold: juni 2012, reiste som et par
Takk, Fredrik I
Clayton C, House Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2014

Dear Fredrik I,

Thank you so much for taking the time to leave your comments on this forum.

I am happy to know that you had such an enjoyable stay with us.

We hope to see you again.

If we can help with anything please do not hesitate to contact us. I can be reached directly on clayton@parkgrandkensington.co.uk

Many Thanks
Clayton