10 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 81
FindHotelUSD 81
CheapTicketsUSD 81
Anmeldt 31. mars 2018

Anbefaler dette hotellet på det varmeste. Nydelig frokost, gode senger, ypperlig service, kort vei til undergrunnsbanen på Earl's Court (3 min å gå), mange gode restauranter i nærheten. Vi kommer til å bo her på neste tur til London også. Kun ett minus: Teppelagte gulv.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Anne Pharo H
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Dear Anne Pharo H,

Thank you for your review of the Park Grand Kensington.

It is a great pleasure to read your complements regarding our location and our clean and comfortable rooms. I am delighted that you were impressed with the quality of breakfast offerings.

We look forward to welcoming you again soon!

Anmeldt 28. februar 2018

Veldig rolig og behagelig hotell, super beliggenhet, lett og billig å ta metro fra Heathrow flyplass rett til Earls Court metro-stasjon, kun 200 m gange til hotellet, i rolig og trygg gate. Frokosten var kjempegod, og vel verdt 150 kr per pers! Lys og hyggelig frokostsal med store vinduer ut mot gaten. Eggerøre, bacon, pølser, stekte tomater, toast, syltetøy, kornblandinger, frukt, melk og god juice. Masse rene håndklær hver dag, deilig bad med dusj, og gode senger. Passe stort rom, gratis vann og frukt på rommet, samt vannkoker, te/kaffe og kjeks. Suverent! Og mange uttak til lading av tlf, både vanlig norsk stikkontakt og to USB-innganger, lettvint! Superfornøyd, kunne ikke valgt bedre hotell!

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, ElisabethfraOslo
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Dear ElisabethfraOslo,

Thank you for your review of the Park Grand Kensington.

We look forward to welcoming you again soon!

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Svært vennlig, god mat, alltid rask med hjelp, rask med renhold og klargjøring av rommet, påfyll av sjampo, såpe, drikkevann hele tiden. Vannkoker, med te eller kaffe, cookies, sjokolade, gratis internett telefon, mikrobølgeovn, safe med den kode du ønsker. Rolig område, 5 min å gå til undergrunnsbane eller buss. En misforståelse, jeg gjorde ble rettet, uten noen diskusjon.
Kommer veldig gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, trondreinum
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Dear trondreinum,

Thank you for sharing your 5 star review of your recent stay with us at Park Grand Kensington.

I am delighted that our our fantastic location, well appointed rooms and the friendliness of the team was a highlight to you.

We hope to see you again very soon.

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet vi valgte for vår første Londontur, viste seg å passe oss perfekt. Her ble vi mottatt med smil og god service fra inngangen. Etter noen minutter på rommet ble vi oppringt for å høre om vi var fornøyd. Vi mente ikke å klage, men fikk fort et nytt rom noen etasjer høyere opp da jeg uttrykte litt usikkerhet!
Alle dagene har rommet vært rent og pent. Frokosten smakte godt - og paraply fulgte med da det var meldt litt regn. Fint med egen safe, mikroovn og alltid anl til å ordne kaffe/te på rommet!
Event misforståelse vedr. bestilling på nett, ble gjort til vår fordel.
Vi har funnet vårt hotell i London og anbefaler det på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Arnhild R

Dear Arnhild R,

I am delighted that you highlight our well appointed rooms and the friendliness of the team.

We hope to see you again very soon.

Anmeldt 7. mars 2017

Dersom du tar tuben fra Heathrow (Piccadilly Line) er dette hotellet fint plassert da det ligger bare 200 meter fra Earl's Court Station som er et av stoppene på turen inn. Hotellet er innbydende, rent og pent og rommene er veldig bra etter London standard. Personalet er meget behjelpelige (fikk sjekke inn tidligere enn oppgitt) og oppbevaring av bagasje er heller ikke noe problem. Gode senger, air condition, nyoppusede bad med stor dusj og ellers alt du måtte behøve for et komfortabelt opphold. Du får veldig mye for pengene sammenlignet med andre hoteller nærmere sentrum. Det tar ca.15 minutter fra du går fra hotellet til du står på Piccadilly Cirkus. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, sveningea
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2017

Dear Sven Inge A,
I am delighted that you highlight our fantastic location & the friendliness of the team! We look forward to your return to London.
Front Office Manager