5 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 103
Trip.comUSD 83
HurbUSD 105
Anmeldt 7. november 2018

Vi betalte blodpris for et hotellrom som viste seg å ligge i kjelleren. Det var ingen vindu, nesten ikke mobildekning og kun kaldt vann i vasken. Det var som å sove på en båt. Vegg til vegg teppe og kaldt rom.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Departure26134529607
Zaynab0007, Guest Relations Manager på Central Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Dear Reviewer

Thank you for taking the time to share your review with us, and your recent stay central Park Hotel.

We really appreciate your feedback although I'm sorry to hear we didn't meet your expectations on this occasion.
We do indeed have a wonderfully central location, but we also pride ourselves on our warm welcome, and personalised guest service. We disappointed you didn't experience this during your stay with us.

I've shared your comments with the Management Team for their review and hope we have the opportunity to show our true standards to you in the future.

With best regards

Guest Relations Manager

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Jeg reiste alene og hadde et bittelite rom for fire overnattinger. Rommet var greit, det var rent. Badet var så lite at døren måtte være igjen for at man kunne gå på do. Men hadde det jeg trengte. Ingen aircondition men en vifte. Kjøleskapet lagde lyd og jeg måtte si ifra to ganger før noen kom for å fikse det. Personalet var veldig hyggelige Og behjelpelige. Spiste frokost kun en gang på hotellet og det var dårlig utvalg der. Et helt greit hotell som hadde en grei beliggenhet ifht undergrunnen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kamskjell87
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Et av de bedre hotellene jeg har besøkt i London. Dog ikke super sentralt men ligger nært undergrunnen så det er ingen problem. Rommet vårt var stort og reint, litt lite og knotete bad men det har det som trengs. Minus for utrolig hard seng og puter. Hotellet anbefales

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, sivanitas2016
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Du får det du betaler for. De har pusset opp rommene men ingen air condition så rimelig varmt og klamt på rommet. De har en provisorisk vifte som surrer. Ingen krise for oss. Vi sover bare der. Kort vei til alle destinasjoner i London, stille beliggenhet. Et helt Ok hotell.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, tors118
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Du får det du betaler for. Ikke veldig lekkert rom, men renholdet var bra under vårt opphold. Fin beliggenhet, og kort vei til tuben. Et helt OK hotell for de som er som oss, dvs. ikke oppholder seg der mer enn nødvendig. Kan fint bo her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 609marianner