Gratis avbestilling frem til 11.02.23
travelup.com
TripadvisorUSD 137
Vio.com
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Rommene var fine, glovarmt om natten( og dagen, men da hadde det ikke så mye å si) frokosten var ok. Lite sitteplasser i resepsjonen og heisen var knøttliten. Ikke bestill taxi fra hotellet! Vi fikk pirattaxi, og måtte betale dobbel så mye som vanlig taxi. Ok hotell, men ikke bedre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ingrid N
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Hyggelige folk og god service som gjør et veldig godt førsteinntrykk. Fint og rent hotell med fine moderne rom god frokost. Flott sentral beliggenhet
Oppredning av rom samt nye håndklær etc hver dag.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, MarcusL1918
Anmeldt 19. desember 2015

Som vi hadde gjort året før, ønsket vi å ta en førjulstur til London.

Valgte å bo i et ganske sentralt område rett ved Hyde Park, med kort gangavstand til både Paddington og Lancaster Gate undergrunnsstasjoner. Respesjonen er døgnåpen, noe som passet bra da vi kom til hotellet ganske sent på kvelden. Vi bodde i fjerde etasje (eller nærmere sagt 3.etasje hvis man følger engelsk terminologi), og måtte derfor ta heis for å få opp koffertene til rommet. Heisen var knøttliten, og uutholdelig for dem i reisefølge med klaustrofobi. Til slutt fikk vi kun plass til én person og to kofferter.

Rommet var etter vanlig engelsk standard, lite. Med liten plass til å sette fra seg kofferten, men heldigvis med god plass under sengen til å putte den under der.
Mye som kunne vært fikset før vi sjekket inn; Kjøleskapet som vi hadde fått tilgang til, var ikke slått på, og var umulig å få til å virke; dusjtrykket var svakt og gjorde at man ikke fikk vekk all såpen, i tillegg til at dusjsluket var tett. Dette sa vi ifra om til resepsjonen, og de var flink med å følge opp dette. Dagen etterpå var det hele fikset av hotellets trofaste handyman. Vi opplevde også at det ble veldig varmt om natten, til tross for at vi lot vinduet stå åpent. Manuell air-condition på rommet med andre ord.

Hotellfrokosten med en slags frokostbuffé var utrolig god, til tross for at den ikke hadde så mange variasjoner. Hver morgen i frokostrommet, spurte de om romnummer og om vi ønsket kaffe eller te, eller begge deler. Vi fikk servert varm toast hver dag, og det var ikke noe problem å få påfyll på verken kaffe eller toast. I tillegg spilte de julemusikk i passe høyt volum. Alt i alt, et veldig bra frokosttilbud!

Hotellet holdt på med noe bygningsarbeid i etasjen under oss. Vårt rom lå ved trappen disse arbeiderne brukte, og vi opplevde dessverre mye støy i forhold til dette. I tillegg til at rommet var vendt ut mot bakgården, noe som vi la spesielt merke til på nattestid når det var fest i leilighetene ovenfor hotellet.

Alt i alt, virker det som hotellet har et par mangler som de burde fikse, og man kan se at det er et gammelt hotell. Kundeservicen kan alltid bli bedre, men det må sies at de har veldig god oppfølging og håndtering av eventuelle avvik på rommene, selv om det generelt går an å forebygge slike avvik. Greit hotell hvis du kun skal sove der og har lav kroppstemperatur til fordel under tropenetter.

Romtips: Prøv å få et rom som ikke er vendt ut mot bakgården.
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Hildegunn K
Anmeldt 5. august 2015 via mobile enheter

Alle hotell i London er jo overpriset, men dette er ikke av de verste.
Kort avstand til undergrunn og buss. Relativt små rom, men noen er helt nyoppusset. Rent og ryddig.
Enkel frokost, men ok
Ikke bruke heis hvis du har antydning til klaustrofobi. Må være slank hvis man skal få plass til to personer.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Norwegian58
Anmeldt 1. februar 2015 via mobile enheter

Bittesmå rom. Rengjøringen var dårlig. Badet var falleferdig.
Betjeningen var helt ok serviceinnstilte. Vaskedama kastet flybillettene våre som lå på pulten på rommet, så måtte stå og lete gjennom søppelet i bakgården. Velg heller et annet hotell i området, for området er veldig bra om man skal ha ei helg i London.

Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, bjorniep