Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med behjelpelig personalet. Gode, store rom som passer for familier. Veldig sentralt for aktivitetene i området og resten av London. Vi er veldig fornøyd og kan trygt anbefale hotellet til familier som skal utforske shopping og museum i nærheten. Hotellet kan fint benyttes i jobbsammenheng også. Det var en miks av både ferierende og businessfolk på hotellet denne helgen...

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, TereseBj
Anmeldt 9. april 2016 via mobile enheter

Veldig fine og rene rom, gode senger, badekar og fri Internett. Hyggelig restaurant med god mat. Kanskje litt lite utvalg til frokosten, basert på hotellets prisklasse. Veldig hyggelig lounge for ett glass vin eller Aternoon tea. Veldig fin beliggenhet for en løpetur i Hyde park og rett i nærheten av Harrods.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, NinaM820
Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Via internettet bestilte vi twin superior rom på dette flotte men svært dyre hotell. Sendte mail om ønske om at få bo lengst opp med utsikt mot gata. De hadde delvis lest mailet men fikk rom inn mot gården, ingen utsikt og rå kjedelig standard rom for 2 personer. Vi klaget og fikk et akseptabelt og større rom nest lengst opp med utsikt mot gata og folk dagen etterpå. Dagen innen avreise hadde de vært inne og byttet ut vår sofa med en kombinert stol/seng uten å si til. Det aksepterte vi aldri. Dessuten var stolens utforming og farge helt malplassert til dette flotte rom. De har en miljø policy ang. håndduker men uansett hva vi gjorde for å spare på miljøet ble de skiftet ut daglig.

Ellers var vi fornøyde men dette sentrale hotell som var plassert i et fasjonabelt område, tett på Harrods. God mat og trivelig personal og et wi-fi som fungerte 100 %.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, VIANTH
Anmeldt 27. mars 2015

Dette hotellet er det lett å komme til med Piccadilly line underground fra Heathrow airport. Vi kjøpte oyster card til 20 pund på Heathrow, som vi brukte til å reise rundt med i London den tiden vi var der (Fredag- Søndag). Vi gikk av på Knightsbridge men det er mye enklere å gå av på South kensington. Når en går av på South kensington går en mot høyre mot Victoria og Albert museum, er en kort gåtur på ca 10- 15 min. Hotellet er fint og rent. Vi hadde et stort og fint rom, med god plass til kofferter. Det er en god frokostbuffe på hotellet, med mye forskjellig mat som en kan velge mellom. Dette er absolutt et hotell jeg kunne tenkt meg å besøke igjen. Vi gikk også ned til handlegaten en dag fra hotellet, og det tar ca 30 minnuter å gå til Piccadilly Circus fra Hotellet. Det er mange forskjellige restauranter i området, så mye å velge mellom. Vi spiste på en Thailandsk restaurant ved siden av South Kensington underground som har fått bra omtale, og maten var god. Kort sagt et hotell som det er lett å komme seg til de ulike stedene i London fra.

Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
5  Takk, Annette A
Anmeldt 3. desember 2014

Hyggelig hotell med fin beliggenhet. Harrods og mange fine butikker og gode spisesteder og museer rett rundt hjørnet. Enkelt å komme seg fra Heathrow med tuben og eller rundt i byen. Greie rom hvor man kan åpne vinduet, men minus for teppe på gulvet. Hyggelig betjening og veldig god frokost:-)

Dato for oppholdet: desember 2014
  • Reisetype: Reiste med venner