Historisk London Walking Tour i Westminster & Entry til Churchill War Rooms

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Churchill War Rooms på
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Å besøke dette stedet får du et innblikk i hvordan Churchill og hans krigskabinett måtte kjempe for å vinne krigen mot Hitler og nazismen. Så det burde virkelig være noe for den yngre generasjon å oppleve!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Sjur S
Anmeldt 12. oktober 2018

Dette er et flott museum som har bevart kontorer, soverom og kommunikasjonssentraler fra denne dramatiske tiden i Englands historie. Her holdt Churchill og hans stab hus, fulgte med på krigens gang og dirigerte engelske enheter mot tyskerne. Dette mens bombene falt i tonnevis over London. Masse filmer, sitater fra Churchills taler og mye mer. Audioguider.gratis. Kom rett etter åpningstid. Blir fort kødannelser..

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to voksne og to ungdommer på 14 og 17. For å få en best mulig opplevelse av Churchill Warrooms anbefaler vi audioguides. På denne måten tar man seg tid til å få med seg alle delene av museet. Det blir også tydelig forklart hvordan man skal gå i utstillingen. Vi anbefaler også å ha bestilt en timeslot på forhånd. Da går køen mye raskere.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Temu73
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

En spennende runde under jorden der man foruten selve operasjonssenteret også får en flott rundreise i Churchill sitt liv før, under og etter andre verdenskrig. Meget god audiovisuell guidiing som man styrer selv underveis som man går. Jeg hadde ikke kjøpt billett på forhånd, men var tidlig ute, ca. 10:00, og da var det ingen kø. Jeg brukte ca to timer på stedet og når jeg da kom ut var køen for de som ikke hadde forhåndskjøpt billett ca 300 meter ! Vil uansett anbefale å komme tidlig da man slipper køgåing inne også på denne måte.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Tevje U
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

En veldig interessant vandring gjennom Churchills war room. Det er en vandring gjennom krigshistorien fra andre verdenskrig. Du ser hvordan de levde og jobbet under jorden. Du får guiding gjennom enslags radio. Veldig interessant både for tenåringer og voksne. Fin cafe inne i museet. Lønner seg og forhåndskjøpe biletter.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, hermelinus