FindHotelUSD 182
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefornøyde etter en uke på dette hotellet. Familie rommet var stort nok til alle 4, frokosten var god og hotellet ligger sentralt plassert i Kensington.
Hotellet har og en stor flott hage bak hotellet.
Mens vi bodde på hotellet hadde våre sønner bursdag som ble feiret fra hotellets side både i frokosten og med presanger på hotellrommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 301harryg301
I-Martin_100, Director of Sales på DoubleTree by Hilton London Kensington (Formerly Crowne Plaza London Kensington), svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Dear Harry G,

Thank you very much for taking the time to share your experience, it is always a great pleasure to read feedback such as yours and I am thrilled to hear that you enjoyed your time with us.

I am excited to mention your glowing comment with the entire team. We very much look forward to having you with us again in the near future.

Yours sincerely,

Anmeldt 7. januar 2017

Flott beliggenhet (bestill rom mot hagen) vis a vis Gloucester Road stasjonen med direkte rute på Piccadilly Line til Heathrow. Gangavstand til hele Kensington, parken og alle museene (Victoria and Albert er favoritten). Utmerket service, fine rom, stor og deilig frokost med stort utvalg, og godt renhold.

Romtips: Bestill rom mot hagen
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, gunnnorway
Gianluca B, Guest Relations Manager på DoubleTree by Hilton London Kensington (Formerly Crowne Plaza London Kensington), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2017

Dear Gunnnorway,

I would like to express my gratitude for your lovely feedback and kind words.
It is wonderful to see you have enjoyed your time at the hotel and to know we have been able to contribute to a wonderful time in London for you.

Thank you very much for leaving this wonderful review. My team and I look forward to welcoming you back soon.

Yours sincerely,

Gianluca Bassi
Guest Relations Manager

Anmeldt 12. januar 2016 via mobile enheter

Ett nydelig og gjennomført hotell , fine rom og store gode senger, og stort bad !

Perfekt beligenhet , Gloucster stasjon nesten rett over veien.

Gode muligheter for mat i nærheten.
Vi storkoste oss den tiden vi var på hotellet.

Anbefales !

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Daniel B
Joanna W, Guest Relations Manager på DoubleTree by Hilton London Kensington (Formerly Crowne Plaza London Kensington), svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Stelios Markou
Guest Relations Manager

Anmeldt 29. september 2015

Fræscht hotell med god beliggenhet. Familierom med 2 ordentlige dobbelsenger så alla sov godt.Rum 204 var lengst ned i gangen med lite forstyrrelser. Til tross for det veldig lytt ut i gangen og knirkende dører. Veggtilveggteppe på soverommet. Helt nytt fint bad. Super personal med topp conciergeservice. Ask for Raj - han vet det meste.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Rikard R
Anmeldt 15. januar 2015 via mobile enheter

Fint hotell med super beliggenhet. Veldig enkelt å reise rundt i byen med "the underground", og stasjonen Gloucester Road er veldig nær hotellet. Kun 2 min. Rolig område, sov godt alle nettene. Frokost ok, men lite variasjon. Savnet litt grønnsaker, men det var godt utvalg av frukt. Minibaren virket ikke. Vi ga beskjed i resepsjonen, og ble lovet at de ville fikse dette neste dag, noe som aldri skjedde. Sengeteppet var flekkete, og kunne godt blitt skiftet ut. Ellers ingenting å utsette på hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, siwn2013