Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Agoda.com
La Suite WestUSD 192
HurbUSD 194
Anmeldt 20. mai 2016 via mobile enheter

4 netter, kjærestetur. Bestilte oppholdet samme dag vi dro til London. Fikk oppgradert rom uten ekstra kostnad ved ankomst. Hotellet fremstår som moderne og lite slitt. Flott nærområde, 2 min og 5 min unna tube, 6 min unna Hyde Park. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, joakiml2014
La_Suite_West, General Manager på La Suite West - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2016

Kjære Joakim L,
Takk for din type vurdering, her på La Suite West vi vil alltid prøve og oppgradere gjester var mulig, jeg er glad du likte oppholdet
Vennlig hilsen

Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

God service, men tommelen opp for den utrolig blide og ekstra service minded portieren.
Synes det var litt for langt fra sentrumskjernen og serverdighetene . Gikk den del tid på undergrunnen.
Synes ellers at både hotel og måltidene (dyre) var litt over middels.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Anne A

Liebe Anne A
Vielen Dank für Ihre Bewertung, ich freuen uns auf Ihre Art Kommentare auf das Team vorbei
Mit freundlichen Grüßen

Anmeldt 17. april 2016 via mobile enheter

Bodde her en lang helg med kjæresten. Servicen var helt fantastisk. Ansatte på hotellet var flinke til å forklare hvordan man kom seg rundt i London med subway. Rene fine rom, og veldig fin restaurant med god mat. Hotellet anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, alimH1778SQ
La_Suite_West, General Manager på La Suite West - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2016

Kjære Ali M,
takk for flott gjennomgang, kan vi få noe høyere tilslutning enn jungeltelegrafen - takk. Vi ser frem til å ønske deg tilbake snart
Vennlig hilsen
La suite

Anmeldt 3. februar 2015

Vi besøkte La Suite West i desember for et tre dagers opphold. Fikk et lekkert dobbeltrom med seng verdig prinsessen på erten, praktisk kjøkkenkrok og deilig baderom med dusj.

Vi ankom hotellet tidlig morgen for å sette fra oss bagasjen og da vi ankom rommet på ettermiddagen, var bagasjen bragt til rommet og alt klart for oss. Deilig og avslappende.

Praktisk beliggenhet nær stasjon for central line som bringer deg til det meste.

Dato for oppholdet: desember 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tinapaulina
La_Suite_West, General Manager på La Suite West - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2015

Kjære Tinapauli ...

Takk for din herlige omtalen , gjør vi vårt beste for å sørge for at alle gjester nyte det bo , lese den hyggelige kommentarer betyr så mye for laget. Vi ser frem til å ønske deg tilbake i fremtiden.

vennlig hilsen

Anmeldt 18. desember 2012

Et lite, men svært hyggelig hotell med meget hyggelig personale som ydet service til enhver tid. Vi var på førjulstur og jeg ble også overrasket med champagne og et lekkert dekket bord til frokost da jeg hadde fødselsdag og min bedre halvdel elsker å overraske. Nydelig frokost hver dag og vi spiste også en middag på hotellet som var fremragende.

Dato for oppholdet: desember 2012
Takk, Torill Vårbo M