4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 198
Trip.comUSD 198
Vio.comUSD 197
Anmeldt 21. desember 2017

Vi bodde i et King guest room i 7. etasje. Beliggenheten til hotellet er perfekt, med Queensway tube station bare 200 meter unna. Gode puber og restauranter også i umiddelbar nærhet. Hjelpsom og rask roomservice. Rommet var rent, stort, og sengen var god. Badet var fint. Eneste negative jeg kan se er at det var et lite badekar i stedet for dusjkabinett, så badegulvet ble vått etter dusj. Frokosten var bra.
Vi kommer definitivt til å bo her igjen ved neste London-besøk.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Terje H
Sumit C, General Manager på DoubleTree by Hilton London - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2017

Dear Terje, thank you so much for sharing such a positive feedback. We are grateful for your business and thank you for choosing to stay with us. The hotels location is perfect to go anywhere in London with close proximity to Queensway, Notting Hill and Bayswater tube stations. We look forward to your return and wish you and the family a Merry Christmas and Happy New Year.

Anmeldt 6. oktober 2017

Alt for små rom. Ikke noe fint oppholdssted. Veldig varmt på rommet med mindre du ville ha AC på full guffe så det hørtes ut som en storm på hotellrommet! Sur ansatt i resepsjonen. Skuffet over pris i forhold til service og rom!

Dato for oppholdet: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med DoubleTree by Hilton
Takk, L8923RLveronical
Sumit C, General Manager på DoubleTree by Hilton London - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Thank you for sending us your feedback, we have written to you separately to understand the concerns you faced as the aircon is working fine in that room. Please accept our apology and we hope that you will give us another opportunity

Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet med både Queensway og Bayswater undergrunn i nærheten, parken rett over gaten og derfor gåavstand til Westfield shopping og Kensington. Vi oppgraderte rom til Superior, men det var veldig lite! Fint bad, velfungerende A/C og deilig seng. Når man har Nespresso maskin på rommet, er det smålig å gi tre kapsler til to mennesker i tre dager! Ok frokost, men svært lite service. Måtte mase oss til kaffe hver morgen. Ingen salong eller hyggelig bar, men gatecafe mot travle Bayswater Road.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 814sirib
Sumit C, General Manager på DoubleTree by Hilton London - Hyde Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Hi Siri
Thank you for sharing your experience, I am glad you enjoyed the central location of the hotel and enjoyed its facilities. The tea/coffee amenities should have been replenished everyday and I am sorry that was not the case, please accept my sincere apology. I hope you will give us another opportunity to serve you
Best regards
Sumit

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Vi har bodd 5 netter på dette hotellet og er godt fornøyd. Hadde rom i 7 etasje, mot sidegaten til Bayswater road, så det var ingen trafikkstøy. God frokost med egg og bacon. Eneste å utsette på hotellet er at det ikke er mulig å åpne vinduet og få frisk luft, så man er avhengig av air condition. Romtips er å få høy etasje for å unngå trafikkstøy.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 781knutk
Anmeldt 1. mars 2017

Her er det ikke mye å klage på. Beliggenhet bra, kun 2-3 minutter fra Queensway undergrunnstasjon. Frokosten var god. Rommene store nok. Bra bad. Bra TV. Rask heis. Det eneste man kan kritisere er at vask og rydding på rommet kunnedefinitivt vært bedre. Detvar seigt i dusjen og det ble ikke ryddet/vasket de dagene vi bodde der (4 netter). Kun reing av seng og tømming av søppelbøtte. Men hotellet anbefales om du får en hyggelig pris.

Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner