“Anbefales!”

God for: Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt varmt i mot og fikk bord med en gang, til tross for stor pågang! Kjempebra service, vår servitør var veldig hyggelig og het Gregorio! Veldig god mat, og veldig stilig konsept der man skal steke biffen selv. Alt i alt, en veldig fin opplevelse, og kommer gjerne tilbake!

Takk, majaengdal

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant sentralt i London. God grillmat til grei pris. Vært der flere ganger. Hyggelig personale. Fint og rent toalett. Bra utvalg av mat. Kan velge størrelse på posisjon, og side orders. Passer bra om man ønsker å dele mat. Anbefales!

Takk, 271trinee
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Den beste biffopplevelsen i Europa, og fantatisk tilbehør. Hyggelig personale (spesielt Pedro) som gjorde opplevelsen komplett. Anbefales på det varmeste.

Takk, karolinej677
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Her får man biffen servert med en steinplate for så selv å steke den ferdig i biter. Instruksjon ble gitt ( for slike som oss som ikke hadde vært borti konseptet før) og servitøren var påpasselig med å påse at alt var forstått. Han spurte også underveis om vi ville ha ny varm "stekestein". Kjøtt og tilbehør var utmerket. Service og effektivitet var upåklagelig til tross for full restaurant. Bestill bord på forhånd, køen var lang denne fredagskvelden.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tevje U
Anmeldt 19. august 2017

Var å spiste middag her i juli. Vi bestilte hver vår biff som ble servert på en spesial stein som du kunne steke biffen din etter eget ønske. Hadde noen valg i saus og smør, så her kunne biffen tilpasses dine ønsker. Maten var god og servicen var god så vi gikk herfra gode og mette og fornøyde.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, tomtebakken

Reisende som så på Steak & Co. Leicester Square Charing Cross, så også på

Har du vært i Steak & Co. Leicester Square Charing Cross? Del dine erfaringer!