“Strålende service og mat!”

Steak and Company Leicester Square
Vurdert som nr. 788 av 25 245 Restauranter i London
God for: Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Anmeldt 11. desember 2018

Mye folk og stort trykk i restauranten, men likevel strålende service. Vår servitør, Gregorio, var fabelaktig. Maten var svært god. Kommer tilbake!

Takk, Ørjan V

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt varmt i mot og fikk bord med en gang, til tross for stor pågang! Kjempebra service, vår servitør var veldig hyggelig og het Gregorio! Veldig god mat, og veldig stilig konsept der man skal steke biffen selv. Alt i alt, en veldig fin opplevelse, og kommer gjerne tilbake!

Takk, majaengdal
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant sentralt i London. God grillmat til grei pris. Vært der flere ganger. Hyggelig personale. Fint og rent toalett. Bra utvalg av mat. Kan velge størrelse på posisjon, og side orders. Passer bra om man ønsker å dele mat. Anbefales!

Takk, 271trinee
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Den beste biffopplevelsen i Europa, og fantatisk tilbehør. Hyggelig personale (spesielt Pedro) som gjorde opplevelsen komplett. Anbefales på det varmeste.

Takk, karolinej677
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Her får man biffen servert med en steinplate for så selv å steke den ferdig i biter. Instruksjon ble gitt ( for slike som oss som ikke hadde vært borti konseptet før) og servitøren var påpasselig med å påse at alt var forstått. Han spurte også underveis om vi ville ha ny varm "stekestein". Kjøtt og tilbehør var utmerket. Service og effektivitet var upåklagelig til tross for full restaurant. Bestill bord på forhånd, køen var lang denne fredagskvelden.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Tevje U

Reisende som så på Steak and Company Leicester Square, så også på

Har du vært i Steak and Company Leicester Square? Del dine erfaringer!