“Super restaurant!”

God for: Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Det var kjempegod mat og fikk veldig god service av servitøren vår, Natalia! Det var god atmosfære, og jeg anbefaler å besøke Steak & Co på Charing Cross!

Takk, Cruiser781997

Anmeldt 11. desember 2018

Mye folk og stort trykk i restauranten, men likevel strålende service. Vår servitør, Gregorio, var fabelaktig. Maten var svært god. Kommer tilbake!

Takk, Ørjan V
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt varmt i mot og fikk bord med en gang, til tross for stor pågang! Kjempebra service, vår servitør var veldig hyggelig og het Gregorio! Veldig god mat, og veldig stilig konsept der man skal steke biffen selv. Alt i alt, en veldig fin opplevelse, og kommer gjerne tilbake!

Takk, majaengdal
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant sentralt i London. God grillmat til grei pris. Vært der flere ganger. Hyggelig personale. Fint og rent toalett. Bra utvalg av mat. Kan velge størrelse på posisjon, og side orders. Passer bra om man ønsker å dele mat. Anbefales!

Takk, 271trinee
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Den beste biffopplevelsen i Europa, og fantatisk tilbehør. Hyggelig personale (spesielt Pedro) som gjorde opplevelsen komplett. Anbefales på det varmeste.

Takk, karolinej677

Reisende som så på Steak and Company Leicester Square, så også på

Har du vært i Steak and Company Leicester Square? Del dine erfaringer!