“Hakasan”

God for: Romantisk, Barscene, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 19. november 2018

Fantastisk opplevelse og utrolig god mat.
Maten kom fort til bordet, servitørene følget godt med bordet og passet på at man hadde noe i glasset.
Bra musikk.
Gjennomført bra.

Takk, 355hegea

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hakkasan er absolutt verdt et besøk, bare unngå servitøren vi hadde i helgen. Virker passe uinteressert, glemmer å servere vann, glemmer hovedrett til en i følge, må gå å bestille drikke selv. Det er lov å forvente mer av Hakkasan. Maten var god

Takk, 1968dagt
Katarina F, Manager på Hakkasan Mayfair, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Dear DagT,

Thank you for taking the time to share your experience with us.
I can assure you that the experience you had with the waiter was not our standard and it was a one-off.
Rest assured that our senior management will hear your comments and we'll do everything we can in order to avoid similar situations happening in the future.
I'm glad to hear that you have enjoyed the food and thought it was delicious.

Kind regards,

Katarina Fella
Reception Manager

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Nydelige mat! Godt sammensatt for å løfte smakene. Noe av det beste jeg har spist! God service og kjekk plass.

Takk, caslin76
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Hver gang vi er i London må vi innom å spise her :) nydelig mat, fantastisk service .
Vi har spist både lunsj og middag , å begge deler er like magisk . Viss dere skal til London ikke gå glipp av hakkasan , må bare prøves :)

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, frk_jenny1977
Anmeldt 30. april 2018

Vi var 8 som hadde bestilt signaturmenyen. Vi fikk et rom for oss selv, med egen servitør og en annen ansatt som påså at vi fikk det vi ønsket. Gode drinker :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, 516marlenew

Reisende som så på Hakkasan Mayfair, så også på

Har du vært i Hakkasan Mayfair? Del dine erfaringer!