2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 130
Official HotelUSD 130
HurbUSD 132
Anmeldt 26. august 2016

Hotellet har en bra beliggenhet rett ved Hyde Park og undergrunnsstasjonene Bayswater og Queensway. Masse restauranter og butikker i nærheten. Personalet er blide og hyggelige, men hotellet er dårlig vedlikeholdt. Rommet vi fikk var lite, og senga var langt fra behagelig. Vi hadde kun varmt vann i dusjen, og selv om vi klagde flere ganger, så måtte vi leve med det hele uka vi var der. Vi spiste ikke i restauranten på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Marianne D
Anmeldt 17. juli 2016

Vi var en vennegjeng på 10 stk som reiste til London for en langhelg. Hotellet ble valgt pga pris og beliggenhet. Sentralt, med nærhet til det meste. God kontinental frokost. Restauranten på hotellet er ikke noe å skryte av. Rommene var elendige, små og trange. Knøttsmå bad med "pappvegger", dvs lytt. Det luktet heller dårlig/lite vasket i hotellkorridorene og på rommene. Dette er et hotell jeg ikke kommer til å dra tilbake til, og jeg er overbevist om at det finnes andre hotell i London med samme sentrale beliggenhet og med bedre rom til minst like bra pris.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Janni74
Anmeldt 5. mars 2016

Hyggelig hotell med vennlig oh hjelpsom betjening. Dårlig signal på wifi på rommet.
Fin beliggenhet med 2 metrostasjoner og 4 linjer like ved. Raskt og enkelt å nå alle severdigheter.
Bor gjerne der igjen.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 522leifb
Anmeldt 4. desember 2015

Bra beliggenhet.kort vei til queensway og notting hill, kort vei til butikker og restauranter, små trange rom.veldig lite bad, men rent og pent, bra seng, koselig resepsjon og bar,,god frokost,, men dårlig service ang.frokosten.de hadde ikke nok bord,, ikke nok kopper,, hadde ikke tid til å lage egg og bacon,,

Romtips: Ikke bestill enkeltrom..veldig lite og trangt
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 711marit
Anmeldt 16. august 2015 via mobile enheter

Dette hotellet var en hyggelig opplevelse. Du blir godt mottatt og ingen ting er et problem. Har benyttet dette hotellet 2 ganger å det blir garantert mer. Det ligger rett ved Bayswater tube. Ligger i et hyggelig område med mange Resturanter innen kort avstand. Rommene er små og vanlig engelsk standard.

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, 561terjeb