“Bar & Middag”

20:00
Vurdert som nr. 595 av 23 959 Restauranter i London
Kjøkken: Steakhouse, Britisk
God for: Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Covent Garden
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Fantastiske drinker i baren. Anbefaler alle å komme 1 time før reservert bord, slik at man rekker å sitte i baren og slappe av med en god drink (eller to...)...., og nyte stemningen og omgivelsene.
Vi hadde med en gutt på 11 år, stedet og baren passer fint for barn også.
Lokalet er fantastisk, så stemningen må jo bli god. Maten er deilig, og det kan vanskelig bli noe annet enn en vellykket kveld - fordi omgivelsene er så bra. Eneste som trekker litt ned er prisen. Men vi kommer alltid tilbake.

Takk, MetteNorway76

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et kult sted , med en avslappende atmosfære . Stilig kjellerlokale med teglstein og kult rustikk preg. Maten er god og service også. Deilig biff og tilbehør. Eneste minus er at her er det et enormt høyt støynivå .... mulig bedre i ukedagene og på et tidligere tidspunkt .

Gode drinker

2  Takk, Reiseglad41
Anmeldt 3. desember 2018

Jeg søkte opp "Londons beste biff" og denne restauranten var en av anbefalingene. Vi var 9 stykker, som koste oss med meget gode biffer, deilig rødvin og øl. Biffen var høydepunktet, men tilbehøret kunne vært mer spennende og smakfullt.

1  Takk, ArntAndersrod
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Dette var absolutt en fantastisk middag. Kjøttet var perfekt , vinen var perfekt og service helt topp. Beste matopplevelsen i London til nå.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, tomaD1955YI
Anmeldt 16. desember 2016 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til kl 19:30. Vi kom kl 19:20 over måtte vente ca 20 min på bordet. Meget høyt støynivå som dro ned erfaringen litt. Nydelig (mat) kjøtt, men til 1200,- NOK for 750gram skulle det bare mangle. Vi var 2 voksne og 1 barn. Da kom regningen på 2000,- NOK. Det var vanskelig å skille på betjening og gjester da betjeningen gikk i vanlige klær. Personlig hadde jeg forventet litt høyere standard til de prisene. (gjelder ikke maten for den var det ingen ting å utsette på.)

Dato for besøk: desember 2016
Takk, FrankJ2012

Reisende som så på Hawksmoor Seven Dials, så også på

Har du vært i Hawksmoor Seven Dials? Del dine erfaringer!