6 personer ser på dette hotellet
Vio.comUSD 165
Agoda.comUSD 165
travelup.comUSD 184
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fem og bodde her i to dager. Hotellet er stort og moderne, med en god frokostbuffet. Vi betalte for et rom med utsikt mot Themsen. Vi fikk riktignok det, da vi kunne se en liten flik av elven om vi gikk ut på balkongen og lente oss ut for å se. Rommet var slitt, men romslig, og toalettet fungerte ikke optimalt (vi måtte spyle ned gjentatte ganger etter hvert besøk). Likevel var vi veldig fornøyde. Betjeningen var superhyggelige, og vi kom oss enkelt til og fra andre siden da hotellet har en shuttleferge, som går kontinuerlig frem og tilbake med ett og et halvt minutts overfartstid. Det er ca. åtte minutts gange fra kaien og til nærmeste undergrunnsstasjon, Canary Wharf. Vi savnet riktignok muligheten til å kjøpe noe (brus, snop ol) på kveldstid, men trivdes godt og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Ann H K I
Maria M, Guest Relations Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Docklands Riverside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing Doubletree by Hilton London Docklands Riverside and for taking the time to share your feedback.

I am delighted to hear you enjoyed your stay with us.

Please let me know if you need assistance with future bookings.

We hope to welcome you back soon.

Best regards

Anmeldt 25. februar 2017

Romslige rom med godt renhold. Hotellet ligger i et rolig kvarter og har lekeplass foran hotellet, noe som gjør det perfekt for barnefamilier. Gratis båt over Thames for alle gjester er et stort pluss. Husk å booke med frokost.

Dato for oppholdet: februar 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med DoubleTree by Hilton
Takk, janne366
Amie G, PA to General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Docklands Riverside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2017

Thank you for taking the time to complete your review following your most recent stay with us. Feedback such as yours is always welcome and most helpful. Your feedback has been share with the respective heads of department in order for us to constantly improve our guests overall experience.

Kind Regards

Anmeldt 12. februar 2017

Hadde gledet oss fælt til å bo på det hotellet pga beliggenhet , og hadde lest enkelte positive omtaler på booking.com. siden det var hilton branch så tok vi sjansen. Når vi ankom til hotellet , tok hotellet 40pund ekstra(ingen depostium, men ekstra penger for rommet selvom vi allerede skulle betale 300pund for oppholdet)vi stusset over det men skjønte ingenting siden de ville gjerne kvitte oss fra resepsjon og inn i rommet deretter ble vi sjekket inn på hotellrom med null balkong dårlig luft og ingen mulighet til å åpne vinduer til den grad at lufta skulle reguleres. Vi gikk fort tilbake og snakket med resepsjon om at det var ikke det vi bestilte eller betalte for. vi betalte høy pris med utsikt /balkong med kingsize seng. Vedkommende i resepsjon begynte å diskutere og forlangte papir beviset som jeg heldigvis hadded printet og tatt med meg - han mente det var booking,com sin feil og at de lyver om bilder og priser osv, det var en drøyt påstand men jeg ba dem ta dette opp med booking.com. Mens han snakket kom leder der og påstod vi hadde betalt for et rom som vi ikke fikk og at det var medarbeider sin feil men kompensasjon var frokost. så de tok ekstra penger for noe de ikke burde ha gjort siden vi allerede betalte for et bedre version rom noe vi ikke fikk.Vi fikk tildelt rom- rommet var ganske grei, vi fikk side balkong så det var ikke det vi hadde sett frem til men rommet var bedre enn den forrige vi fikk så vi godtok. Oppholdet gikk greit - vi brukte mest parten av tiden ute på å utforske byen. Frokost var bra- innholdet på så kalt executive lounge var dårlig. Beliggenhet var fin.Ansatte var ellers hyggelige- etter 2 netter kom vi tilbake. Vi fikk aldri pengene tilbake som de tok ekstra. Drar ikke tilbake dit- velger heller et annet hotellkjede. Ps. jeg vet ikke om det er hilton som lurer eller booking.com men uansett så bør de skjerpe seg og levere det som blir lovet når man først booker hos dem!!

Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med DoubleTree by Hilton
Takk, MariaM13380
Amie G, PA to General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Docklands Riverside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2017

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations, I have shared your feedback with the respective management team.

Kind Regards

Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Vi valgte DoubleTree by Hilton Docklands som utgangspunkt for vår familietur. Vi bestilte med frokost og var svært fornøyd med den. Familierommet var romslig til alle 5. Buss C10 gikk forbi og 7 minutter unna i buss lå metrostasjon Canada Water. Siden hotellet ligger ved Themsen gikk det ferje fra hotellet til den andre siden der det var 10 minutt og gå til kjøpesenter og metro. Servicen var god og hotellet var moderne og rent. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Erlend1973
Anmeldt 9. juni 2016

Et flott hotell,rent og fint på rommene og i gangene.Flott frokost buffe med bra service,og godt utvalg,både med kald mat og varm mat.Flott service på frokost buffeen,men trege og lite oppmerksomme menn,bak bardisken.Hotellet ligger litt langt unna sentrum av London,1 t med buss.Men omgivelsene er svært fine ,stille og rolig strøk.Fin promenade langs elva.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, tutta65
Amie G, PA to General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Docklands Riverside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

I would like to take this opportunity to thank you for your comments and feedback in regards to your most recent stay. We are most concerned to hear that the lack of service provided at the hotel by our team, and are very disappointed to hear that your stay did not meet your expectations. I will of course address these concerns with our management team. I do hope you will once again consider staying with us.

Kind Regards,