“Great standards ”

Bestill bord
Vurdert som nr. 897 av 25 271 Restauranter i London
Kjøkken: Britisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Knightsbridge
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Middag i forbindelse med jobbreise. Var 4 stykker. Havabbor, and , due og entrecôte som hovedretter. Mye smak, gode signaturer. Vinkart med gode anbefalinger mot den enkelte rett. En relativt kostbar affære, men ikke så dyrt at gjennomsnitt familien kan prøve seg.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 684amunds

Anmeldt 5. april 2018

Det er vanskelig å bry seg om mat og ikke ha hørt om Heston Blumenthal, mannen bak The fat duck, gjennom flere år kjent som en av verdens beste restauranter, og en av de som har gjort molekylærgastronomien kjent gjennom sine forsøk, og studier av hva som gjør at mat oppleves som den gjør, og ikke minst hvordan utfordre folk gjennom dette.
Som en del av dette har han også sett på hva som har vært kjente retter gjennom 700 år, og har gjenskapt flere av disse, som nå serveres på Dinner.

Besøket der begynte i baren på Mandarin Oriental, med spennende cocktails, inspirert av råvarer i området.
Derfra gikk turen til bordet, hvor vi ble sittende med utsikt direkte til kjøkkenet, og vi stadig hadde Allan, sjefen på kjøkkenet bortom for å presentere hva som kom, og for å sjekke at alt stod vel til.
Vi var igjennom en fantastisk ni-retters meny, hvor spesielt dette sjokoladeegget, med et falsk egg inni, gjorde stort inntrykk.
En helt utrolig aften, med utrolig oppfølging av kjøkkenet, sommelieren, og en egen assistent som gikk gjennom alle rettene, og var hele tiden tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Som en ekstra bonus, vi fikk en runde med Blumenthals berømte triple cooked chips på bordet, og så tegn til angst da jeg fortalte Allan at dette var den egentlige grunnen til at vi kom.

Det var en uforglemmelig aften, verdt hver krone, og jeg tar gjerne turen tilbake for å oppleve dette på nytt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Bjørn L
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

雖然未能光顧FatDuck,也慕名而去位於文華東方酒店內的Dinner by Heston Blumenthal。工作人員全部都很友善週到,對客人關係之餘,亦能詳細對菜色作介紹,甚至談論到別的餐廳也有自己的見解,可見他們的專業。點選了他們的招牌菜式,創意加上㕑藝,味道超越期望。午餐不設套餐或tasting menu,客人可更具彈性地選擇。對首次光顧的朋友,我推薦: Meat Fruit, Duck Breast and Tipsy Cake。

Dato for besøk: april 2018
Takk, jeffreyluk6
Anmeldt 4. juli 2017

抱著期待的心情來到 Dinner by Heston Blumenthal,發現最有趣的都是頭盤 Meat Fruit 和甜品 Tipsy Cake ,相反主菜就像普通的英國菜一樣,驚喜不大。不是說味道不好,只是沒有驚喜。如果是為著Meat Fruit 而來的話,就一定不會失望,但主菜的牛和魚都是很普通。

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Yancychu
Anmeldt 3. mai 2017

En hyggelig og avslappet atmosfære, med utsøkte smaker i retter bygd på gamle oppskrifter - flere av de mange hundre år gamle. Vel verdt å forsøke! Vi var heldige og fikk bord med flott utsikt over parken!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Geir M

Reisende som så på Dinner by Heston Blumenthal, så også på

Har du vært i Dinner by Heston Blumenthal? Del dine erfaringer!