“Favoritten ved hotellet”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Notting Hill
Anmeldt 14. januar 2019

Har nå vært innom Bella Italia flere ganger på mine turer til London og må si meg veldig fornøyd. Maten er ypperlig da Italiensk mat er en av favorittene, trivelige lokaler og hyggelig betjening. Traditional Lasagne med hvitløksbrød er min favoritt. Noe vi spiste ved sist besøk, servert av en veldig trivelig og hyggelig servitør ved navnet Rada. Kommer lett tilbake neste gang jeg er i London!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Dass1t

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker som spiste der, hvor alle bestilte forskjellige retter. All maten var god, men pizza Roma smaker som pizzaen i Italia! Anbefaler å ta turen dit.

Takk, sankle1
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Maten er grei og service ok. Trangt lokale, kelnere dytter litt når de passerer deg, høyt støynivå. Kelnere maser om at du skal bedømme uten at de nødvendigvis har jobbet ved ditt bord. Tja, kan bli fire stjerner med litt koordinering

Dato for besøk: august 2018
Takk, ovebru63
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza og super service maten var meget god og alt gikk meget raskt og effektivt for seg. Rolig sted å nyte lunsjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, mariusf548
Anmeldt 15. januar 2018

maten var upåklagelig, men det skortet lit på service en og anen dag. Ellers er stedet helt ot, og det oppleves ganske rent og ordentlig

Dato for besøk: april 2017
Takk, Bente E

Har du vært i Bella Italia? Del dine erfaringer!