“Ok Italiensk i Bayswater ”
Anmeldelse av Bella Italia

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Notting Hill
Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

Det ligger to av denne typen i samme gate. Det var fullt på den ene, og vi fikk ikkje beskjed at det var flere av samme type, de bad oss komme igjen etter 15 min.. Merkelig. Gikk ned på andre. Helt ok mat, og drinker /vin. Synes det var noe ventetid, innimellom ellers god service, måtte spørre etter bestikk, var ikke rent det som lå på bordet. . Pris nivå er ca 13 pund for en italiensk middagsrett. Dessert ca 6-7 pund. Noe mektig dessert.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 785evav

Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

God, rask og smakfull mat! Veldig hyggelig betjening. Sujoy serverte oss og var veldig imøtekommende og søt. God italiensk mat. Vi har spist her mang ganger de siste årene.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, meretee_13
Anmeldt 14. januar 2019

Har nå vært innom Bella Italia flere ganger på mine turer til London og må si meg veldig fornøyd. Maten er ypperlig da Italiensk mat er en av favorittene, trivelige lokaler og hyggelig betjening. Traditional Lasagne med hvitløksbrød er min favoritt. Noe vi spiste ved sist besøk, servert av en veldig trivelig og hyggelig servitør ved navnet Rada. Kommer lett tilbake neste gang jeg er i London!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Dass1t
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker som spiste der, hvor alle bestilte forskjellige retter. All maten var god, men pizza Roma smaker som pizzaen i Italia! Anbefaler å ta turen dit.

Takk, sankle1
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Maten er grei og service ok. Trangt lokale, kelnere dytter litt når de passerer deg, høyt støynivå. Kelnere maser om at du skal bedømme uten at de nødvendigvis har jobbet ved ditt bord. Tja, kan bli fire stjerner med litt koordinering

Dato for besøk: august 2018
Takk, ovebru63

Har du vært i Bella Italia? Del dine erfaringer!