“God indisk”

Få mat levert
Vurdert som nr. 1 714 av 25 277 Restauranter i London
Kjøkken: Indisk, Helsekost
God for: Store grupper, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 14. desember 2018

Deilig og rikelig mat, koselig miljø. Spesielt likte jeg litt av hvert som var innbakt. Ny og god matopplevelse. Men ikke billig restaurant dette, men god!

1  Takk, TrondAS8

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en fredag kveld. Koselig restaurant med hyggelig personale. En av oss spiste butter chicken og var strålende fornøyd, en annen hadde safran-kylling som ble omtalt som en relativ kjedelig rett. Helt grei restaurant til helt grei pris. Lønner seg å bestille bord på forhånd.

Takk, margunnl2015
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Vi prøvde en sen lunsj her og mat og service var fantastisk! Sterk mat om du ønsker, men også mindre krydrede retter.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 966greted
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig god, indisk mat! Litt dyrere enn de andre restaurantene vi besøkte i London. Ligger i et litt finere shoppingområde i Soho. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening, men mye støy i lokalet.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Anngunn F
Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Spiste her vår første kveld i London. Mye folk innom og rask service. Utrolig god mat som smakte autentisk. Vi bestilte thali som var en liten buffé til oss hver, med fantastiske indiske smaker. Eneste minuset var at menyen og servitøren ikke fortalte hvor krydret maten kom til å være, og at raita ikke ble anbefalt som tilbehør, da det var nødvendig for å nøytralisere smakene fra de forskjellige små rettene. I tillegg "plain" naan brød smakløst. Anbefaler å velge "garlic naan" i stedet.

Dato for besøk: september 2016
Takk, chanines

Reisende som så på Masala Zone Soho, så også på

Har du vært i Masala Zone Soho? Del dine erfaringer!