“God mat og drikke”

The Marlborough Head
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Tok lunsjpausen her under handling i Oxford street. Mange sitte plasser over 2 etasjer, pent lokale og greie toalett.
Bra utvalg på meny, og maten smakte godt. Også bra utvalg i drikke. Men litt trekk for sen og rotete levering av maten.

Takk, klllk
stephend2678, General Manager på The Marlborough Head, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hi thank you so much for your great review on us, hope to see you again when your next in London.
Best wishes steve

Anmeldt 5. mai 2018

Supert sted å få hvilt beina imellom all shoppingen i Oxford street, sidegate tvers over gaten fra kjøpesenteret Selfridges Pubmat og drikke (stor bar meny), men ikke billig her.Flott uteservering med mange sitteplasser.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 116vivif
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Flott plass for å ta et glass eller en matbit. Med beliggenheten 15 meter fra oxfordstreet er dette en sikker vinner. Anbefaler sliders, enkel, god og tilsynelatende ganske fersk. Fint utvalg av øl på fat.

Takk, 725andersm
Anmeldt 25. desember 2017

Greit sted for ølpause på handlerunden. Send familien på Zara like ved.. Litt slitsomt og småtrangt lokale. Tid for litt mat...velkjent meny fra andre Green King Chain steder...

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Lars162
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Var her med samboeren min. Bestilte burger begge to, men når maten kom var bestillingen feil. Det endte med at vi spiste hver for oss. Det positive var at jeg fikk igjen pengene for maten min uten å trenge å si noe om det. Personalet var veldig hyggelig og imøtekommende! Og når burgeren kom var det vell verdt å vente på.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Madelén S