Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Vio.com
Trip.comUSD 145
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Rene rom. Grei størrelse på rommene veldig vennlig personal. Billig og sentralt. Kjip frokost men det er ganske vanlig på hoteller i denne prisklassen. Vi er 6 voksne og 2 tenåringer i følge og alle er fornøyde

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, torg455
Anmeldt 23. november 2016 via mobile enheter

Bodde her ifm shoppingtur og var veldig fornøyde. Grei størrelse på rommene, gode senger og rent. Vannkoker på rommet til te og kaffe. Stille utenfor på natten. Belligenheten er super, kort avstand til Paddington, og til Lancaster gate på circle line. Du er i sentrum på 5 min, eller i Notting Hill på 10 min! Helt grei pris også.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, karenmargrethe
Anmeldt 8. oktober 2016

Rimelig hotell sentralt i London. 3 min. å gå fra Lancaster Gate t-banestasjon og Hyde Park. 15 min. å gå fra Paddington. 20 min. spasertur gjennom Hyde Park til Buckingham Palace. Familien vår bodde i ungdomsherbergavdelingen, med bad og WC på gangen. Det fungerte bra, godt renhold på badene. Ta med slåbrok. Slitt vegg-til-vegg teppe på rom trekker ned, uhygienisk. Enkel men bra frokost. Hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Per630
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Sentralt plassert under 1km fra Lancaster Gate tube-stasjon samt Hyde Park. Helt ok standard, rent og pent. Hyggelig personale. Frokosten er typisk brødmat-ish, så den kunne med fordel vært spritet opp. Hotellet er et godt alternativ for kombinasjonen pris og beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Steinar T
Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Enkelt og greit - store rom med skap, hyller og knagger. Wi-Fi fungerer fint hele tiden. Reiste med baby og det gikk fint. Frokosten er enkel med godt brød, ost / skinke egg, syltetøy frukt og korn. Stenger frokost 0930 - kunne vart en time lenger etter min mening. Hyggelig personalet.
Hotellet ligger sentralt i et rolig område. Kort gangavstand til tuben.
Anbefales særlig om mange reise sammen og er ute etter budsjetthotel.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Lene J