travelup.comUSD 197
Etrip
Vio.comUSD 177
Algotels
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Fantastisk beliggenhet. Svært enkelt å sjekke inn. Servicen er upåklagelig. God frokost, men jeg hadde forventet mer i forhold til prisen på rommene. Beliggenhet veier opp litt for prisen. Strålende at hotellet var behjelpelig med transport fra flyplassen til hotellet. Kjedelig at automater for drikke og snacks ikke fungerte. Igjen, jeg forventer litt bedre av et hotell i denne prisklassen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Arnt B
Anmeldt 14. mai 2018

Bra hotell med god beliggenhet på motsatt side av Themsen sett fra Parliamentet og Big Ben. Vi var to voksne og et barn, og i og med at London Eye var rett utenfor døra, var en aktivitet sikret uten køståing. Hotellet har familierom, og et godt kjøkken både for frokost og middag, og mange barnefamilier valgte hotellet for middag. Romstandard var helt OK både i forhold til størrelse og sengestandard, men savnet en minibar eller lite kjøleskap til å oppbevare kald drikke. Personalet på hotellet er svært høflige og imøtekommende, og innsjekk og utsjekk var svært effektivt.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Leif Vister H
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vi har benyttet dette hotellet flere ganger under besøk til london og vært fornøyd! Synes servicen i resepsjonen og blant de øvrige ansatte har blitt dårligere! Utfra uttalen er det ikke vanskelig å høre at det mange ansatte fra østblokk land! De hadde ingen kunnskap om noe når vi spurte! Opplevde en utrolig frekk stuepike! Ikke kunne de få tak i en taxi heller når vi skulle hjem! Nei, ikke sikkert at vi kommer tilbake her!

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, elir_nnen
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

Helt OK standard. Velstelte rom med god plass. Stor og omfattende frokostrestaurant, og helt OK bar. Super beliggenhet. Rimelig pris, men det reflekteres i ikke inkludert frokost (som kan kjøpes rimelig), og automat-basert service i sparsommelig resepsjon. Tillitsvekkende bagasjeoppvevaring.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, korpsmann
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Familien på 4 hadde god plass på et dobbeltrom med to dobbelsenger. Standarden på hotellrommet var helt ok. Hyggelig og behjelpelig betjening. Hvis du lurer på om det er verd å bestille med frokost så er det bare å gjøre det. Vi gjorde ikke det, da erfaring fra tidligere hotellfrokoster i London ikke var gode, og endte opp med å kjøpe frokost på hotellet i etterkant. Alt i alt et greit hotell.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, karikristineo