Kveldstur med sightseeing i London

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Royal Albert Hall på
Anmeldt 17. oktober 2018

Konserten med manskor fra mange land var ein fantastisk opplevelse. Stemningen var god og svarte jelt til mine forventninger

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, oddlaug2015
Anmeldt 10. juni 2018

Det oser av storhet i denne konsertsalen. Og når vi fikk oppleve Mark Knopfler live så kan det nesten ikke bli bedre. En konsert her anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Tbondo
Anmeldt 11. juni 2017

Begynner med en drosjetur fra Tower Bridge til Albert Hall som tok 11/2 time grunnet forsterket sikkerhets opplegg. Det er bra! Men sterkt forsinket til en seating kl.14.00 med Champagne Afternoon Tea er vi endelig fremme 14.30. Da begynner letingen etter riktig inngang men det er ingen uniformer i blått å se - customer support- . Etter mye stress finner vi veien selve. Når vi vel kommer til Verdi restauranten møtes vi av en meget vennlig Head of Restaurants Martina Wagner som ser at vi er stressede. Etter litt småprat tar hun oss til bordet og sier at hun krediterer våre billetter grunnet situasjonen. Wow hvilken service og feeling. Utsøkt Champagne og Afternoon Tea.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Tommy B
Anmeldt 7. juni 2017

Vi hadde en veldig hyggelig konsertopplevelse med Phil Collins i Royal Albert Hall. Dette var vårt første besøk og det frister veldig til gjentagelse. Vi satt på 2nd tier med god utsikt, lite køer både på toalett og i baren. Vi spiste også en rask og veldig god pizza i restaurant Verdi før konserten. Anbefales også.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, HAB999
Anmeldt 24. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk bygning og flott konsert. Dyktige ansatte som sørget for flyt i køene. Både ved sikkerhetskontrollen, inn i konsertsalen og ved barområdene. Bra akustikk, god lyd og fin lyssetting.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, VigdisD19