Privat fotoshoot med julelys i London

Bestill på forhånd
fra
USD 117,51
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Carnaby Street på
Anmeldt 20. november 2018

Parallellgate til Oxford street. Få skreddere å se her nå sammenlignet med da jeg var her på 70-tallet. Likevel verd et besk. Restauranter og små spisesteder henvender seg til turister. Det samme gjør de mange souvenirbutikker! Julepyntinga og neonlysene er sjarmerende.

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, HansHBj
Anmeldt 27. januar 2018

Her var det sikker hyggeligere for de som elsker shopping enn for meg. Koselig var det uansett å kunne gå i denne gågata.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Turid M
Anmeldt 23. januar 2018

Jeg har vært i London to ganger tidligere og har ikke vært i denne bydelen tidligere noe jeg angrer på etter å ha vært der denne gang. Koselig gate med yrende liv der gaten var opplyst med lys i alle varianter denne desember månede. Mange butikker, barer og restauranter. Hyggelig atmosfære som jeg kommer tilbake til neste gang jeg er i London.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, sivanitas2016
Anmeldt 17. april 2017

Alltid hyggelig å komme tilbake hit. Gaten er en av mine favorittgater/områder i London. Veldig koselig gate, med et yrende folkeliv. Mange koselige butikker, barer og restauranter. Alltid en hyggelig atmosfære her, som gjør det hyggelig å komme tilbake hit.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Hyggelig område, men masse folk og stort sett de samme butikkene som det er rundt om ellers. Hyggelige små spisesteder. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Surpompen2