Ulike måter å oppleve Regent Street på
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

En favoritt er Hemleys. Sett av tid her. Resten av gaten er annen shopping. Husk pass om du vil ha VAT refound.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, helt1
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

En flott gate med yrende folkeliv.Vi trålet frem og tilbake og det var et nydelig syn med alle flotte juledekorasjoner over gaten.Mange fine butikker hvor en kunne handle i alle prisklasser.En hyggelig opplevelse

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, kristinbirgittej
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Alltid flott å komne hit. Hyggelig å gå opp og ned gaten og bare ta inn over seg omgivelsene og folkelivet. Flotte "kulisser". Rikelig med muligheter for shopping i neste alle prisklasser. Hyggelig opplevelse å shoppe her også.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Vi var 9 stykker på julehandel og familietur til London. Regent Street med sine flotte butikker og nydelige juledekorasjoner falt i smak hos både foreldre og ungdommer. Vi takker for oss i år og kommer garantert tilbake på nye juleturer!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Ole-Jørgen J
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Denne delen av London liker jeg godt. Nær vi var her skulle de kjøre Gumball 3000, så det var derfor mange stilige biler her. Gaten har masse butikker og fin arkitektur. Nabo til Oxford street. Et spennende område og et must å reise til når du er i London.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Brikken82