3 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 163
Orbitz.comUSD 171
Lol.travelUSD 220
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var min verste hotellopplevelse noensinne. Kom på rommet, som jeg delte med to venninner, og det var ikke vasket i det hele tatt. Vi fant brukt tyggis og en pose med uidentifisert innhold (sannsynligvis mat dømmende utifra lukten) Og pastiller, kronestykker, hårballer, papir, og generelt søppel over hele gulvet. Det var heller ikke støvsuget eller støvtørket, fordi det var støv over hele rommet. Vi gikk ned til resepsjonen for å spørre om rommet kunne bli vasket eller om vi kunne få et nytt rom, de lo oss i ansiktet og kalte oss «babies», men vi fikk tilslutt overtalt de om å sende opp noen for å vaske. Vi ventet deretter på at noen skulle komme å vaske, som de lovte, men det kom ingen. Vi gikk derfor ned for å spørre en gang til, og de sa igjen at de skulle sende opp noen for å vaske. Etter det gikk vi ut for å spise, og når vi kom tilbake til rommet mente de det var «vasket» men ingenting ble gjort untatt litt støvtørking på badet. Alt av søppel og lignende som vi hadde funnet tidligere lå fortsatt der. Vi gikk dermed ned til resepsjonen en tredje gang, og fikk endelig nytt rom. Det nye rommet var ikke super rent det heller, men var idet minste bedre enn det forrige. Alt i alt veldig dårlig kundeservice, og dårlig hygiene og skittene rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Bella B
Anmeldt 12. mai 2018

Jeg var villig til å gi dette hotellet en sjanse på grunn av beliggenhet og pris. Jeg er ikke veldig kresen men det må ha det grunnlggende av det du trenger og det må være lett å sove der. Dette hotellet er så ille at du ikke orker å oppholde deg der hvis du ikke sover. Sengene var vonde. Det var ikke dyner, kun laken og ullteppe. Det føles skittent. Vi fikk ikke ladet mobiler, TV virket ikke- hva skal man da gjøre når man slapper av på hotellet. I mine øyne er ikke dette et hotell, men et hostel. Det var mange unge mennesker der, typ elever på skoletur osv. Men for de fleste andre så holder ikke denne standarden. Vi hadde kjøpt turen gjennom VING, men sov bare en natt og tok inn på nytt hotell neste dag, for resten av turen.
Rommet hadde bra størrelse. Jeg ba om et rom som var stille. Vi fikk rom mot bakgården, noe som er bra, for man må ha vinduene åpne der. Derimot så var det mye bråk fra et agregat eller noe slikt i bakgården. Kranen på badet var løs. Kun to små såpestykker. Separat kunne jeg overlevd disse tingene, men sammen så ble det ikke levbart. Var på shoppingtur med min datter, og dette ville ødelagt halve opplevelsen. Det som var veldig positivt var nattresepsjonistene som var på jobb da vi ankom sent på kvelden/ natta. De var hyggelige og hjelpsomme. Så mindre du er ung, eller har veldig dårlig råd, så ville jeg ikke valgt dette hotellet.Trenger du tak over hodet, så er det det du får. Frokosten testet vi ikke ut, etter å ha lest anmeldelsene her.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, MoJo_oslo
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Rommene er helt ok, ikke noe moderne og nytt, men rent. Hoteller i seg selv er nedslitt, og det er umulig å finne fram i de tusen korridorene som ser akkurat likt ut. Betjeningen er ikke imøtekommende og hygfelif. Hotellbaren stenger klokken 12. Doet på vårt rom fungerte ikke, det gikk ikke ann å trekke opp. Når vi sa fra til resepsjonen så fikk vi bare beskjed om å prøve å trekke opp flere ganger. Vi gikk på do i resepsjonsområdet. Fra 7. etasje og ned for å gå på do!

Frokosten besto av loff, to typer syltetøy eller musli med melk. Man kunne oppgradere til egg, bacon, bønner og pølser for 5pund, men det var lite fristende. Alle i kollegiet på 60stk gikk andre plasser å kjøpte oss frokost.

Dette hotellet anbefales IKKE!!

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, SigridLer
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Det er to ting du forventer når du bor på hotell. En standard hotellfrokost og små flasker med shampoo i dysjen. Her mangler begge.
Kontinental frokost er inkludert. Dette består tydeligvis av toast (som har ligget lenge), syltetøy og cornflakes. Det finnes ikke pålegg. Du kan kjøpe english breakfast for £5 av den sureste betjeningen i England. Kaffen kan du også droppe da den smakte brent papir blandet ut i vann fra et svømmebasseng.
Hotellrommet vårt hadde et hull i gulvet og senger med hjul som trillet rundt på rommet dersom man beveget seg i sengen.
Her har det ikke blitt pusset opp på LENGE.
Beliggenheten er sentral.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Eppa87
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Fint nyoppusset rom. Rommet ble holdt i god orden under hele oppholdet. Ingen ventilasjon på rommet, så man må ha vindu åpent hele tiden. Det var mye støy fra gaten utenfor og støyen var der selv om man lukket vindu. Continetal frokost besto av seige halv varme loffeskiver med smør og syltetøy. Kunne også velge corn flakes typer. Mulig å kjøpe flesk og egg for et tillegg på 5 pund. Lett adkomst fra Heathrow til dette hotellet. Busser og undergrunn innenfor 300 meter.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, tort168