The Grosvenor Hotel
Point A Hotel, London Paddington(London)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(London)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Hampton by Hilton London Waterloo(London)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Park Grand London Kensington(London)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Agoda.com
Anmeldt 2. mars 2016

Minn mannog meg bodde på Grosvenor hotel fra 21. til 24. januar. Hotellet ligger perfekt plassert. Egen inngang fra Victoria Station. Vi ble mottatt av et perfekt personale, og fikk info ang. frokost, lounge osv.
Siden vi hadde oppgradert rommet, fikk vi vite at vi hadde fritt tilgang til loungen. Både til frokost og ellers.
1. morgenen troppet vi opp i loungen med to gjester, men ble skuffet av denne.
Vi valgte derfor å spise frokosten vår i spisesalen etterpå. Mye bedre, men langt ifra en perfekt frokost. Vi hadde med oss to gjester til frokost hver morgen, og de ble godt mottatt og ingen diskusjon.
Det er ikke umulig at vi velger dette hotellet på vår neste tur.

Romtips: Ville vel satset på et oppgradert rom.
Opphold: januar 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Jonne Sesilia O
Anmeldt 25. januar 2016 via mobile enheter

Min mann og jeg skulle besøke in datter som bor i London. Siden The Grosvenor Hotel ligger like ved Victoria station ble valget lett. Vi bestilte et Executive king room. Vi kom sent på kvelden, men ble tatt imot med store smil fra personalet. Rommet var stort og fint. Siden vi hadde tilgang til loungen, inviterte vi våre to fastboende døtre på frokost neste morgen. Det var en skuffelse. En brødtype, noen få kjøttpålegg og ett par plastinnpakket ost. Ikke noe salat, eller noe grønt. Ikke egg eller ingen varme retter. Siden vi var litt skuffet, satset vi på frokost i restauranten neste morgen. MYE BEDRE. Både engelsk og continental frokost. Savnet fremdeles noe salat eller bare noen agurkskiver. Vi bodde fra torsdag til søndag, og våre døtre kom på frokost hver morgen. Dette ble avklart med resepsjonen hver kveld. Vi fikk heller ikke lov å betale ekstra for frokostgjestene vår. Vil absolutt anbefale.

Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Jonne O
Anmeldt 2. november 2015

Ypperlig beliggenhet, hvis man ønsker å bo ved Victoria togstasjon.
Hotellet ligger vegg i vegg, faktisk egen inngang innenfra stasjonen.

Fantastisk flott lobby, men trapper og chandelier lampe fra en annen verden.

Rent og pent rom, deilig seng - som veldig godt, og i 6i etasje hørte vi ikke en lyd !

MEN, liker du store bad, blir du skuffet, ihvertfall på rom 653, minste badet, og hybel vask ;(
Fått vite det har en sammenheng, med at bygningen er "listed" som vil si, verneverdig, så de har nok ikke lov å bygge om rom inndelingen....dessverre.

Så for meg trekker badet ned.

Ps, samt inkl. WF uten passord, som FUNKET utrolig bra !!

Romtips: Vi ba spesielt om ett stille rom, og vårt vendte ut mot taket av tog stasjonen, ikke bli skremt av det, du hører faktisk ikke noe togene !!
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Helen A
Anmeldt 29. oktober 2015 via mobile enheter

Med bare én overnatting og Gatwick som flyplass er det mye tid å spare på taxi til og fra når inngangen til hotellet ligger på perrongen. Hotellet har fordums storhet i seg, men er ikke helt på høyden med dagens forventinger. Som eksempel hadde vi en fantastisk god og stor dobbeltseng (rom 443), men det var ikke plass til nattbord til den ene sengen. Flott skrivebord på rommet, men ikke plass til kofferter. Minibaren var bare satt på gulvet. I praksis var det liten plass for gjestene bortsett fra i den store sengen. Betjeningen var topp og frokosten OK. Om vi skulle valgt hotellet igjen så vil det ære på grunn av beliggenheten. Den er bare helt topp.
Så et lite tips til shoppere: Westfield White City shoppingsenter var bare imponerende. Og buss C1 har endestopp rett utenfor hotellinngangen og Westfield som siste stopp i den andre enden av ruten. Dette oppdaget vi etter å ha tatt to bussbytter på veien.

Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Hans B
Anmeldt 15. juli 2015 via mobile enheter

Et hotell med god beliggenhet. Resepsjonen var veldig behjelpelig. Frokost en er god og variert og betjeningen er hyggelige. Rommene er godt utstyrt,rene og forholdvis store. Anbefales av oss til alle.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, FrankT_1974