Førskole barn en ukes engelskkurs i London
0 anmeldelser

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve M&M'S London på
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Ble overrasket av denne butikken. 4 etasjer fylt med alt og ingenting med M&M's på. Veldig morsom plass å besøke, dog veldig mye folk.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Mathildeeb
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Denne butikken er en av de morsomste butikkene jeg noen gang har vært på. Det er veldig mye forskjellige ting å kjøpe og se på der. Og man kommer alltid ut derifra med godt humør. Anbefales å sjekke ut hvis man har små unger, eller ungdommer med på turen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, markuseliassen
Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Som å være inni en m&m maskin. Du kan kjøpe hvilke som helst m&m's og du kan produsere dine egne m&m's
Mye turister og forstår egentlig ikke meningen med bitikken...

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, 416edwinh
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Elsker denne plassen! Fire etasjer farger, liv og morro! Eneste problemet er at fra sekundet du går inn, føles det ut som om du er på innsiden av en forseglet m&m pose, og du får aldri lyst til å spise de igjen😂

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, AdvisorJJ
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 31. juli 2016

Et flott sted med t-skjorter, sjokolade-beholderne, pyjamaser, vesker, teddybjørner, figurer, golfballer, krus, tallerkener, og alt annet du kan tenke deg. Alle merkede med M&M-logoen. Men det viktigste for meg var pick-og-mix stedet der du kan fylle opp snopeposer med M&Ms i alle farger (og mye mer). Butikken var 4 eller 5 etasjer (gikk i surr) fylt med M&M "galskap og kaos" (morsomt... hehe) og alle inntrykkene vil være i hodet mitt i lang tid. Takk skal du ha M&M verden.

Takk, Asswag
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original