“Fantastisk atmosfære”

Bill's Covent Garden (St Martin's Courtyard)
Bestill bord
tor. 29.7.
20:00
Vurdert som nr. 2 408 av 23 948 Restauranter i London
Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Covent Garden
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe koselig og fin restaurant med hyggelige servitører og god mat! Interiøret var veldig unikt og skapte en god atmosfære. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 131mariannep

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi var to voksne og en liten datter på to.
Spiste frokost. Maten var veldig bra, det samme med betjeningen.
Lokalet er sjarmerende og et behagelig sted å starte dagen.
Kan så absolutt anbefalle.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Pål B
Anmeldt 26. januar 2017 via mobile enheter

Forrett var soppsuppe. Meget god. På bordet kom også de beste oliven jeg har spist. Etterfulgt av shepherds pie som var knallgod. Tsjekkisk øl. En oppmerksom servitør.
Det hele kom på førti pund.
Mye for pengene. Går gjerne her igjen

Dato for besøk: januar 2017
Takk, jant280
Anmeldt 17. november 2016

Mat, atmosfære og service på Bill's er alltid bra. Restauranten er litt annerledes enn "vanlige" restauranter, med vegger som er dekket av Bills produkter som du kan kjøpe med deg hjem.Jeg spiste buttermilk chicken med sweetpotatoe fries og var kjempefornøyd. Min venninne var superhappy med sin kyllingsalat. Prisen er det heller ikke noe å si på.

Dato for besøk: november 2016
Takk, LivBentet
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Glimrende sted å spise lunsj! Godt og smakfullt. Servering over 2 etg. Anbefaler å sitte i 2 etg. Når det er kaldt ute, litt trekk nede.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 282christopherb

Reisende som så på Bill's Covent Garden (St Martin's Courtyard), så også på

Har du vært i Bill's Covent Garden (St Martin's Courtyard)? Del dine erfaringer!