“Mett og god”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Marylebone
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, litt høy musikk, så støynivået var litt høyt. Men utrolig god mat, store posjoner og det gikk fort å få maten.
Alt i alt, en veldig god fornøyelse :)

Takk, ICHovde

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og vin, men servitør fikk ikke med seg hele bestillingen og hørte dårlig etter. Lokasjon og lokaler var tipp topp

Takk, 471ceciliea
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, vi prøvde både pasta og pizza og begge deler var veldig bra.
Kanskje litt mye lyd når vi var der, med musikk og prat som skal overdøve musikken. Personalet var helt greie, men som sagt så var det mye folk og da begrenser det ser hvor mye tid de har til hver. Vil absolutt anbefale denne, vi kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, 713Jan
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Fant denne restauranten etter en lang dag med shopping. Fin atmosfære i koselig lokale! Pizzaene kom veldig fort og var kjempe god! Vil anbefale denne restauranten til alle!

Dato for besøk: november 2017
Takk, LMTyl
Anmeldt 26. mai 2017

Har spist her alle de siste gangene jeg har vært i London. Dette er et sted jeg anbefaler på det sterkeste. Ligger sentral og serverer en av de beste pizzaene jeg har smakt rundt omkring i verden.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Fredr1k9

Reisende som så på Ponti's Italian Kitchen - John Princes Street, så også på

Har du vært i Ponti's Italian Kitchen - John Princes Street? Del dine erfaringer!