Westfield Stratford City
Shoppingtur i London i et privat luksuskjøretøy
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 402,13
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Westfield Stratford City på
Anmeldt 10. mai 2018

Etter å ha gått mange turer på oxford street og rundt i byen er det en glede å komme hit. Det er minst like godt utvalg av butikker og matsteder, men det er mer samlet og enklere å finne fram til det man ønsker. Jeg kan gå rundt her i flere timer! Hver gang jeg har vært i London har jeg brukt 70% av ''shoppetiden'' her. Det er kjempeenkelt å komme seg hit, undergrunnen går direkte til kjøpesenteret. Her er det butikker for alle aldere, og en foodcourt for alle smaker. Jeg kjøper alltid frozen yoghurt fra SNOG når jeg er her - for man blir fort varm av å gå rundt inne på kjøpesenter og da er det godt med noe skikkelig friskt. Ellers har jeg gjennom tidene fått smakt nesten alt av mat de har har, og jeg vil trekke fram et spisested som heter ''square pie''. Her har de studentrabatt og er ganske rimelige i pris - samt du får masse mat for pengene. Og dette er gode paier!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, lenaludvigsen
Anmeldt 14. september 2015

Her var det julestemning og bokstavlig talt alle butikker du trenger! Alt fra Nike til Victoria secret, med gode matbutikker og kinosal. Vi brukte 1 dag her, og det var ikke nok en gang. Vi var en gjeng på 5 jenter da!

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Nithiya N
Anmeldt 5. august 2015

Westfield Stratford har godt utvalg av store butikker for en hver smak - noe som gjør shoppingen veldig effektiv og behagelig. Det er en food court med godt utvalg av lettvint mat. Om man ønsker å spise på restaurant er utvalget noe mer begrenset. Vær obs på at på helligdager, spesielt i feriene, kan senteret være stappfullt.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Nextplorer123
Anmeldt 16. januar 2015

Et kjøpesenter der du finner de samme butikkene som i London sentrum, men veldig overfylt. Og nesten umulig å finne ett bord dersom du har lyst på mat

Dato for opplevelse: desember 2014
1  Takk, Olav409
Anmeldt 16. juni 2013

Tok undergrunnen hit, gikk av på "Stratford" (sone 3) og kom rett inn på kjøpesenteret. Beste butikken her er Warehouse, samt en skobutikk jeg ikke husker navnet på. De har også de fleste butikker som finnes i Oxford Street. Butikkene her er roligere, selv om det er mange folk på senteret. De selger verdens beste kringler med sukker og kanel på "Mr. Pretzels", og de har veldig god mat på food courten (gresk souvlaki). Mye roligere inne på denne Victoria's Secret butikken enn den i Oxford Street. Jeg kommer til å dra tilbake hit neste gang jeg skal til London også, nesten bare på grunn av Warehouse og de gode kringlene, hehe...
PS! Det finnes små låsbare skap der du kan legge fra deg mobilen på lading gratis i inntil 30 minutter.

Dato for opplevelse: juni 2013
Takk, Havfrue