London West End Theatre Walking Tour

Ulike måter å oppleve Les Miserables London på
Musikalen "De elendige"
154 anmeldelser
Anmeldt 11. januar 2018 via mobile enheter

En utrolig opplevelse og fremføring, utrolig forestilling:) gode og mye plasser uansett der inne. Anbefales å oppleve

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Jamieengen
Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Vi bestilte billetter samme dag i en av utsalgene på Leicester Square. Husk at du bør kjøpe av de som har STAR merke. Da er du trygg på billettene. Vi fikk OK plasser men de var helt øverst i teateret.
Sånn lydmessig gjorde det ikke noe men jeg tror opplevelsen blir enda bedre hvis du ser bort på senen og ikke ned sånn vi endte opp med og gjøre. Fantastisk show fra start til slutt varer over 2 timer med en pause så du kan gå på toalette og kjøpe drikke. Server med og uten alkohol. Fantastiske sangere og skuespillere med Glimt i øyet. Kostymer og lys er også helt rått!! Jeg skal faktisk se den en gang til. Hvis du ikke er engelsk og ikke kjenner historien i i stykket vil jeg anbefale deg og lese litt om stykket på forhånd da det vil gjøre det enklere og få med seg historien!!! Noe av det beste jeg har vært på av show. Perfekt for en helaften ute i London og burde være obligatorisk. Stykket spilles på Queens teater!

Til informasjon så koster billettene en del men det er det vært

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Eventyrer27
Anmeldt 2. mars 2017

Ikke mye annet å si enn at dette er "gåsehud" i tre samfulle timer! Men en STOR fordel om man kjenner historien, kan noe av sangene og vet at det er en musical og ikke en konsert. Skuespill og sang helt i ypperste klasse. En klassisk oppsetning som anbefales på det sterkeste om man skal velge en av de beste musicalene. Ikke rart den har gått en hel generasjon, og den kommer garantert til å fortsette...... God fornøyelse!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Arve70
Anmeldt 28. januar 2017

Den 3 timer lange forstillingen trenger ingen ytterligere anmeldelser - hvilket fremgår av samtlige anmeldelser nedenfor. Mitt råd til de fra Norge som ennu ikke har sett Les Miserables, gjør det ved neste besøk i London. Men husk, ikke bestill billetter fra Norge ! Det er vesentlig billigere å gå direkte til teateret og bestille der.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, roartk
Anmeldt 30. november 2016 via mobile enheter

Har du ikke vært på Les Miserabels, så må du legge den inn på lista : må oppleves. Fantastisk historie. Ta.med lommetørkle. Flott musikk og utrolige sangere. Kraftfullt og gripene. Dette kan oppleves flere ganger.

Dato for opplevelse: november 2016
2  Takk, torillindbergetm