Intimt trøkk

Godt gjennomført show! Får virkelig frem hvor stor Jackson var med alle hits og holder et... les mer

Anmeldt 25. februar 2017
temidttun
Hamar kommune, Norge
God underholdning

Anmeldt 22. april 2013
Ellensus
Ålesund, Norge

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av London
Anmeldt 4. august 2014

Vi dro hit for å se Thriller. Det var et veldig bra show med bra folk. Stedet er koselig og lite. Vi satt nederst, og jeg klarte å se selvom jeg er liten, ble litt sliten i nakken etterhvert og en del frem og tilbake med hodet, men fornøyd med at jeg så så mye. Men det er lite helling nederst, de andre radene over oss vet jeg ikke hvordan ser, men jeg kan tenke at den nr 2 er bra, men de to neste må være vanskelig å kunne se noe som helst hvis det ikke er noe helling der. Pausen varte ca 20 min. Det er veldig varmt der så anbefaler lette og konfortable klær og noe å drikke. De selger drikke og is, får til og med isbiter :) Gode stoler. Ligger sentralt, ikke langt fra Picadelly Circus

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, Sandra112233
Anmeldt 25. juni 2014

Fantastisk show å få med seg om du liker Michael Jackson. Virkelig å anbefale.
Bra sitteplasser og ikke noe problemer å se hva som foregikk på scenen.

Dato for opplevelse: juni 2014
Takk, Idaelisabeth61
Anmeldt 14. september 2013

En fantastisk forestilling. Forykende tempo, musikalsk og med perfekt timing. Det var bare en person som manglet.

Dato for opplevelse: august 2013
Takk, bjerkaker
Anmeldt 22. april 2013

Vi gikk på søndagsmatine og koste oss med god underholdning. Vi anbefaler Thriller til de som har sett de store musikalene og ønsker å få med seg et show i London. Vi bestilte via Londonmusikaler, og fant at dette showet var det eneste som hadde billetter til det det tidpunktet vi kunne gå. Showet er bra, mye god dansing, sang og kostymer. En fin opplevelse som man gjerne kan ta med barna på! Vi dro hjem nynnende på Michael Jackson sanger og lette opp flere av videoene hans etter besøket.

Dato for opplevelse: april 2013
Takk, Ellensus
Anmeldt 13. november 2012

Meget bra Show for de som er vokst opp med Michael Jackson. Her det sang og dansere som tar pusten fra deg. Heldigvis ingen kronologisk MJ forsetilling, men tar for seg den perioden fra 70 tallet og frem til begynnelsen av 2000 tallet da Jackson var "king of pop". Her ender du garantert opp dansende i siste nummer.

Dato for opplevelse: november 2012
Takk, nordhagen