“Bra”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Servicen var veldig bra. Veldig hyggelige kelnere. Maten var veldig god. Hadde en god opplevelse her

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Alexandra98h

Anmeldt 12. september 2017

Burger & Lobster在London深受歡迎,不過我倆還是小看了她的威力…去到才知道這裡無時無刻都大排長龍!

於London的最後一個晚上,因為要趕著去Queen’s Theatre看7:30pm開場的Les Misérables,所以我倆都沒想過要好好坐下吃一餐好西,只想著快就可以了,而Burger & Lobster這個名聽起上來應該不會太慢,於是血拼後就打算由Oxford Circus行到Soho Dean Street的Burger & Lobster食個「快餐」,結果去到才6:30pm,餐廳內就已經人山人海…等的話相信要1個小時以上…本來都打算放棄,但離開時問一下有沒有take away,對方說有就無慮即決了!

我問他們有沒有餐牌,他們說沒有,因為這家店只提供3個choice,而take away似乎更只有2個choice,就是他們的"The Burger"及"The Lobster Roll",價錢更是劃一每份£20。既然都沒有選擇的餘地,好自然就是每款點了一份,乖乖付款等待。他們說等5分鐘就好了,但往往於心急如焚的情況下都會事與願遺,一等就是15分鐘,我就只有大概20分鐘處理整份餐。

Dato for besøk: juni 2017
Takk, FourSeasonsMania
Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Et sted utenfor "alt", men et sted verdt å besøke. Det finnes riktig nok bedre burgere, men jeg drar tilbake når som helst. Bbord eller dra dit før kl 20
Mvh
T

Dato for besøk: mai 2017
Takk, torsteins733
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig deilig mat, og en god og interessant kombinasjon av hummer og burger. Begge dele var veldig godt tilberedt. Dette er helt klart et sted for den yngre generasjonen - i hvert var gjennomsnittlig alder rundt 30. Musikken var nok et tak for høyt for å kunne føre dyne samtaler, men atmosfæren var god. Og jeg tror jeg ville besøke stedet en gang til, men kanskje ikke på en fredag kveld.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, YMK01
Anmeldt 17. mai 2016

Veldig gode og store hamburgere, og deilige lobster rolls. Disse er imidlertidig ganske små og nesten litt lite.

Ikke mulig å reservere bord, så en må være forberedt på å vente en stund. Men vel verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Jokke B

Reisende som så på Burger & Lobster - Mayfair, så også på

Har du vært i Burger & Lobster - Mayfair? Del dine erfaringer!