Anmeldt 13. juli 2018

Små og enkle rom til en god pris med hensyn til beliggenhet. Rommene inneholder allikevel det man trenger (mangler minibar). Flott beliggenhet nær togforbindelse til Stansted. Lett å komme seg til sentrum eller andre severdigheter. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Koselig bakgård der man kan spise frokost. Frokosten var enkel, men etter min smak. Både søte og sunne alternativer. Vi har bodd her tidligere og kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, GabrielleB71
PointALivSt, Host på Point A Hotel, London Liverpool Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Hi Gabrielle,

Thanks for your review!

Our hotel, which is in an amazing location in central London close to Liverpool Street Station, offers rooms that are smartly designed, perfectly made for an efficient and functional stay.

There is no mini bar in the rooms but we have our 24 hr drinks & coffee service at the reception.

Our continental breakfast is so good, healthy and nice, it can satisfy everyone's tastes!

I will pass your sweet words to our team, thanks for that!

Hope to see you in the future :)

Regards,
Federica

Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Veldig bra hotell nærheten t-banen ,bra frokost og personell Alex,Selin og Daniel er veldig service innstilt. Alltid smilende og hjelpsom. Anbefalt til alle. Beste hotell jeg har bodd. Rom er rent og koselig . Veldig lys i rommet.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Theresa J
PointALivSt, Guest Service Assistant på Point A Hotel, London Liverpool Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Hei Theresa J,

Vi takker for disse fantastiske ordene du har viet oss. Vi setter pris på at du har likt plasseringen av hotellet som er veldig strategisk på grunn av nærhet til Liverpool Street stasjon. Vi er også glade for at du har ønsket velkommen rom og ansatte som ønsker å gi våre gjester det beste oppholdet.

Vi håper å se deg snart her

Med vennlig hilsen
Claudia

Gjesteserviceassistent

Anmeldt 23. mai 2017

Meget bra hotell, sentralt i London. Anbefales på det varmeste hvis du kun et ute etter en rimelig seng når du skal til London. Har faktisk ikke en eneste negativ ting å si om hotellet i forhold til prisen.

Dato for oppholdet: mai 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, syverhr
PointALivSt, Guest Service Supervisor på Point A Hotel, London Liverpool Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write us a review of your experience with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay, making the most of our location for a very competitive rate.

It was a pleasure to have you stay and we do hope to see you again in future.

Kind Regards,
Karen
Guest Service Supervisor

Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mitt opphold på dette hotellet. Fine rom, lyse og trivelige. Kjempe bra beliggenhet. Hyggelig betjening. Takk til Nurin. Kommer gjerne tilbake. . Nær Spitafield market med mange boder med mye spennende, klær, smykker, vintage klær og mye mer. Mange fine spisesteder i umiddelbar nærhet. Vi var også på en Jack the ripper tour som var spennende i Whitechapel. Takk for denne gang

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, vibeke d
PointALivSt, GSA Mariangela på Point A Hotel, London Liverpool Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2017

Tusen takk for den gode anmeldelsen om oss og vår medarbeider Nurun som vil være mer enn glad for å høre den vakre kommentaren gjort om henne.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart.

hilsen,

Mariangela

Anmeldt 16. mars 2017

Har bodd på dette hotellet de siste fem londonturene mine. Jeg har valgt dette hotellet pga. hotellets beliggenhet, pris og at det er rent og pent. Hotellet ligger i ca. 5 min gange fra liverpoolstreet som er perfekt hvis man kommer fra standsted flyplass. Liverpoolstreet station er også ypperlig når man skal videre rundt i byen. Rommene er gangske små, men akkurat nok til at du får plass til kofferten på gulvet. Det er ikke ment for noe annet enn et sted for å sove og slappe av etter en travel dag rundt i London. Alt virker nytt og rent og ikke noe typisk vegg til vegg teppe. Rimeligere, rent og mer sentralt hotell skal du lete lenge etter.

Romtips: Be om rom i de øverste etasjene.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Line B
PointALivSt, Manager på Point A Hotel, London Liverpool Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2017

Dear Line B,

Thank you for your feedback in regards to your stay with us, although I am sorry to read that you had an unsatisfactory stay.

We appreciate your comments, as they will help us to improve the level of service at the Point A Liverpool Street.

Kind regards,
Elizabeth Crozier