“Cabana leverer!”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Holborn
Anmeldt 4. februar 2018

Cabana er alltid et sted jeg stopper i London. Stilen er brasiliansk grill, og maten er god. Kan man få både full middag og fingermat. Betjeningen er blide og serviceinnstilte.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, torem988
Richard E, Owner på Cabana Covent Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Takk så mye for den fantastiske anmeldelsen!
Håper å se deg neste gang du er i London!

Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Siden jeg har bodd i Brasil gledet jeg meg veldig til å spise på en brasiliansk restaurant.
Vi ble tatt godt i mot, men så virket det dessverre som servitørene løp litt rundt som hodeløse kyllinger. Jeg bestilte caipirinha og grillet kjøtt som jeg ba om medium stekt.
Det tok tid før maten kom. Kjøttet var gjennomstekt og seigt. Ikke en eneste gang kom noen for å sjekke om maten smakte og ettersom det tok lang tid å få maten orket vi ikke å klage.
Caiprinhaen var nesten udrikkelig og absolutt ikke laget på en ordentlig brasiliansk måte.
Restauranten var veldig fin, men dessverre ikke et sted jeg vil anbefale.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, annesofiej1971
Richard E, other på Cabana Covent Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi oss litt tilbakemelding, jeg skal undersøke med ledelsen på denne restauranten.
Takk, Richard

Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Var her med familien i julen 2017 og prøvde litt forskjellige retter, og samtlige smakte bra! Anbefales

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Kristoffer R
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var 22 til bords. Servicen var upåklagelig. Pedro var helt topp kelner. Maten kom fort, smakte godt og de hadde full oversikt over hvem som skulle ha hva. Prisen er også helt suveren. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, marierisan
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Ble anbefalt stedet, men det var en stor skuffelse. Øl som ble servert på flaske var lunka. Kjøttet var så tørt og seigt at bare noe av det ble spist for å døyve den verste sulten. Det var slitsomt å snakke med de andre rundt bordet da musikken var så høy. Definitivt ikke et sted som vil anbefale.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 760karianne

Reisende som så på Cabana Covent Garden, så også på

Har du vært i Cabana Covent Garden? Del dine erfaringer!