“Utrolig bra!!”

Kjøkken: Asiatisk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hit skal vi igjen! Utrolig flott stemning og kjempebra mat. Italiensk på sitt beste! Nydelige lokaler og råvarene ligger fremme slik at du ser at dette er topp kvalitet. Virkelig den beste italienske restaurant jeg har vært på. Det er en asiatisk del på samme restaurant, men vi valgte den italienske! Vi var strålende fornøyd! Alt var topp

2  Takk, n_e_p_s_e_M

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Flott sted, vi spiste i den italienske delen og maten var veldig god, men den sure betjeningen trekker karakteren ned - ikke et smil å se.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, unnlivt
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

God service, godt utvalg på alle menyer, stilig lokale, virkelig gode smaker på sushien, rikholdig utvalg av sake, her var det ikke mye å sette fingeren på!

Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Simonbtw
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Her kan du nyte en god italiensk aften, meget hyggelig betjening, og fantastisk god mat, noe dyrt men vell verd pengene. Meget koselig innredning og om en vil kan en nyte asiatsik mat der også

Dato for besøk: desember 2015
Takk, steinhugoheske
Anmeldt 15. november 2015 via mobile enheter

Ble anbefalt restaurant av noe som har vært her før. Det var både god mat, hyggelig og effektiv betjening. Her må man for o sikre seg plass bestille på forhånd.

Dato for besøk: november 2015
Takk, troaasga

Reisende som så på Novikov Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Novikov Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!