“Et se og bli sett sted”
Anmeldelse av Novikov Restaurant & Bar

Novikov Restaurant & Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 2 305 av 25 276 Restauranter i London
Kjøkken: Asiatisk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Det var et bra første inntrykk. Novikov er et ganske kult konsept med to restauranter, en italiensk og en asiatisk samt en nattklubb i underetasjen. Vi valgte den asiatiske delen. Alle servitørene var menn i dress, ganske stive og formelle. En litt hippere avslappet stil hadde passet bedre. Det er en fantastisk grønnsaksdisk som skiller kjøkkenet fra spisesalen, jeg elsker innsyn til kjøkkenet! De lager aldeles fantastiske cocktails. Menyen er ganske stor med godt utvalg av varme og kalde retter. Der det skorter for meg var deres motvilje til å være behjelpelig med glutenfrie retter. Det var så godt som ingen fordi det var soya og hvete i nesten alle retter og det var lite kreativitet for å lage om noen av rettene. Jeg ga beskjed til kjøkkenet at jeg kan spise soyasaus men uansett var det igjen ingen ønske om å være behjelpelig. De 3 andre jeg var sammen med fikk veldig flotte retter og tilbakemeldingen var veldig positiv på smak. Det er i overkant dyrt her men det er vært besøket hvis du ikke har cøliaki;-)

Takk, vibekeu

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hit skal vi igjen! Utrolig flott stemning og kjempebra mat. Italiensk på sitt beste! Nydelige lokaler og råvarene ligger fremme slik at du ser at dette er topp kvalitet. Virkelig den beste italienske restaurant jeg har vært på. Det er en asiatisk del på samme restaurant, men vi valgte den italienske! Vi var strålende fornøyd! Alt var topp

2  Takk, n_e_p_s_e_M
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Flott sted, vi spiste i den italienske delen og maten var veldig god, men den sure betjeningen trekker karakteren ned - ikke et smil å se.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, unnlivt
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

God service, godt utvalg på alle menyer, stilig lokale, virkelig gode smaker på sushien, rikholdig utvalg av sake, her var det ikke mye å sette fingeren på!

Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Simonbtw
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Her kan du nyte en god italiensk aften, meget hyggelig betjening, og fantastisk god mat, noe dyrt men vell verd pengene. Meget koselig innredning og om en vil kan en nyte asiatsik mat der også

Dato for besøk: desember 2015
Takk, steinhugoheske

Reisende som så på Novikov Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Novikov Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!